اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

بر اساس گزارشات مردمی صورت گرفت

شناسایی ۳ انبار لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایشی در بیرجند

سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از شناسایی ۳ انبار لوازم خانگی و سیستم های گرمایشی در بیرجند خبر داد.

شناسایی ۳ انبار لوازم خانگی و سیستم‌های گرمایشی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، علی تهوری از شناسایی 3 انبار جدید کالا در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: در راستای شناسایی انبارهای فاقد کد شناسه، بازرسی از یک واحد انبار کالا در منزلی مسکونی بر اساس ضوابط صورت گرفت که پس از بررسی‌های لازم تعدادی سیستم گرمایشی و حرارتی شناسایی و کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این شناسایی بر اساس گزارش مردمی ثبت‌شده در سامانه ستاد خبری 124 سازمان صورت گرفته است افزود: در همین ارتباط پرونده تخلف عدم اعلام موجودی کالا به ارزش دو میلیارد و 346 میلیون و 850 هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین تیم دیگر بازرسی با همراهی نیروی انتظامی موفق به شناسایی و کشف دو انبار لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره شد که پرونده تخلف عدم اعلام موجودی کالا برای فرد متخلف به ارزش چهار میلیارد و 16 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تهوری تأکید کرد: کلیه افراد حقیقی، حقوقی، عمده‌فروشان و شرکت‌های پخش که اقدام به خرید، نگهداری و فروش کالا در حجم عمده می‌نمایند موظف هستند ضمن اعلام مکان انبار و اخذ کد از این معاونت بازرسی نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه و اعلام موجودی کالای خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: در صورت عدم اعلام مکان انبار و موجودی کالا در انبار موضوع تخلف از مصادیق عدم اعلام موجودی یا احتکار کالا بوده که بر اساس قوانین مربوطه با متخلفان برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

سرپرست معاونت بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه انبار و نگهداری و جابه‌جایی کالای مشکوک، مراتب را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول