اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

36 درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد ایلام سالمند هستند

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: 36 درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد ایلام سالمند هستند.

36 درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد ایلام سالمند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ضیاء رضایی ظهر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس استان ایلام اظهار داشت: 36 درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد ایلام سالمند هستند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: بخشی از این افراد زمینه ایجاد اشتغال و خودکفایی و خروج از حمایت‌های مادی کمیته امداد دارند و در این راستا برنامهریزی شده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال هر کدام از این افراد سالمند که تقاضای ایجاد شغل داشته باشد بدون تردید با وی همکاری ده و تسهیلات لازم در اختیار او قرار خواهد گرفت.

این مسؤول با اشاره به دیگر افراد تحت پوشش کمیته امداد اضافه کرد: بخشی از افراد تحت پوشش را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند.

رضایی تصریح کرد: کمیته امداد ایلام هیچ محدودیتی برای ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش در نظر نگرفته و در این راستا اهتمام لازم دارد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: زمینه اشتغال برای افراد مددجو فراهم شده و این رویه از زمان تصدی مهندس فتاح در راس کمیته امداد تسهیل شده است.

وی ادامه داد: در حوزه کاریابی تمام تلاش خود را به کار گرفته و با ایجاد مشوق‌های مختلف کارآفرینان را به سمت ایجاد اشتغال و بکارگیری افراد تحت پوشش برده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: به عنوان مثال هر تعداد از نیروهای تحت پوشش کمیته امداد در کارگاه‌ها شاغل شوند تا ظرف دو سال کمیته امداد پرداخت بیمه آنان را تقبل می‌کند.

انتهای پیام/2246

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول