اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

عضو شورای شهر تبریز:

مقبره‌الشعرا پروژه نیابتی شهرداری است /شهرداری در پرداخت حقوق کارمندان خود مانده است/ وضعیت نامعلوم پروژه‌های اصلی شهرداری تبریز

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه پروژه مقبره‌الشعرا یک پروژه نیابتی برای شهرداری است، گفت: باید برای تکمیل این پروژه متولی امر نیز حمایت لازم به منظور تامین اعتبارات را داشته باشد.

مقبره‌الشعرا پروژه نیابتی  شهرداری است /شهرداری در پرداخت حقوق کارمندان خود مانده است/  وضعیت نامعلوم  پروژه‌های اصلی شهرداری تبریز

فریدون بابایی‌اقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: پروژه مقبره‌الشعرا از جمله پروژه‌هایی برای شهرداری است که در دوره قبل از آن به عنوان پروژه نیابتی یاد می‌شد.

وی افزود: منظور از پروژه نیابتی یعنی پروژه‌ای که برای یک دستگاه و مجموعه دیگری است ولی شهرداری اجرای آن را بر عهده گرفته است.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه در مقطعی از زمان شرایط مالی شهرداری مطلوب بود و کارها به خوبی جلو می‌رفت و پیمانکاران مطالبات خود را دریافت می‌کردند، افزود: در حال‌حاضر شهرداری در پرداخت حقوق کارمندان خود مانده است و به عبارتی پروژه‌های اصلی شهرداری از جمله وضعیت آسفالت بی. آر. تی، آسفالت خیابان‌ها و چاله‌های محلات در وضعیت نامعلوم قرار گرفته است در حالی که این پروژه‌ها جزو مطالبات مردمی بوده و مردم ناراضی هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری باید با تامین اعتبارات و بودجه ابتدا پروژه‌های اصلی شهر را تکمیل کند و هزینه‌کرد میلیاردی برای پروژه‌های نیابتی جای بحث دارد.

بابایی‌اقدم با اشاره به ایجاد برخی حساسیت‌ها به موضوعاتی خارج از وظایف شهرداری بیان کرد: در رابطه با تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا باید اتفاق نظر ایجاد شود تا بخشی از منابع مورد نیاز از طریق متولی اصلی نیز تامین شود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول