اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

ساعی:

شهرداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند/تمام نهادهای مرتبط با بودجه عمومی مشمول قانون جدید خواهند بود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید براینکه شهرداران در اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند از رفع ایراد آن و ارسال مجدد این قانون به شورای نگهبان خبر داد.

شهرداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مستثنی نیستند/تمام نهادهای مرتبط با بودجه عمومی مشمول قانون جدید خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، زهرا ساعی، در مورد وجود اختلاف‌نظرهایی پیرامون وضعیت شهردار تهران در اجرای طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: قطعاً مسوولان تمام نهادهایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می‌کنند مشمول این قانون قرار می‌گیرند و شهرداران هم از این امر مستثنی نیستند و  باید بازنشسته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته شورای نگهبان این طرح را برای بررسی بیشتر بر روی جزئیات مربوط به‌ نیروهای مسلح به مجلس ارجاع داده که روز گذشته هم در نشست کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و ایراد مذکور برطرف شد.

بررسی مجدد طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هفته آینده در دستورکار صحن

این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: احتمال دارد هفته آینده در دستور کار صحن قرار گیرد که در این صورت بلافاصله بررسی شده و بعد از تصویب هم باید به سرعت اجرا شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مورد اظهارنظری مبنی بر اینکه محاسبه مدت زمانی که از بازخرید شدن شهردار تهران گذشته است نشان می‌دهد که سوابق وی به 35 سال رسیده که مشمول این طرح قرار گیرد، تصریح کرد: این مسائلی است که جزئیات آن باید مورد بررسی قرار بگیرد و هنوز به این کمیسیون نیامده که به طور مصداقی بدان ورود کنیم، اما در زمان اجرای این قانون قطعاً به این مورد هم ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول