اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم خبر داد

ذبح رایگان دام در روز عید قربان در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم گفت: ذبح دام در روز عید قربان در کشتارگاه صنعتی شهرداری به صورت رایگان از ساعت 6 صبح انجام می‌شود.

ذبح رایگان دام در روز عید قربان در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید وزیری راد با اشاره به اقدامات سازمان کشتارگاه شهرداری قم در روز عید قربان، اظهار کرد: از حدود یک ماه پیش اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری را در این سازمان برای روز عید قربان شروع کردیم تا شهروندان را در این روز برای ذبح دام به کشتارگاه صنعتی شهرداری قم هدایت کنیم که این سازمان با 20 اکیپ ثابت و سیار در خدمت شهروندان در روز عید قربان است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم ادامه داد: اصرار داریم که تمام ذبح دام در روز عید قربان در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم صورت بگیرد، به دلیل این که شرایط بسیار خوبی از لحاظ بهداشتی در آنجا فراهم شده است، از ساعت 6 صبح روز عید قربان پرسنل سازمان کشتارگاه شهرداری قم آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.
وزیری راد افزود: میزان کشتار روز عید قربان در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم حدود 850 راس بوده است، امسال پیش بینی می‌کنیم که با توجه به آمادگی کسب شده این عدد به دو برابر برسد، شهروندان به ذبح دام در روز عید قربان در کشتارگاه رغبت پیدا کردند، در کشتارگاه پس از ذبح دام، لاشه و آلایش خوراکی، کله بار، جگر، کله پاچه به صورت پاک شده تحویل می‌شود و شست‌وشوی دام به صورت مکانیزه صورت می‌گیرد.
وی ذبح دام در روز عید قربان در کشتارگاه شهرداری قم را رایگان دانست و تصریح کرد: شهروندان در صورت تمایل می‌توانند پوست را به کشتارگاه بدهند، عرضه دام در روز عید قربان در خود کشتارگاه و 9 نقطه در شهر قم صورت خواهد گرفت و مشکلی را برای تامین دام روز عید قربان نداریم.
مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: در هر کدام از مناطق شهرداری قم یک مرکز عرضه دام در روز عید قربان داریم که این مراکز از سازمان میادین شهرداری و نیز سازمان دامپزشکی مجوز گرفتند، غیر از این اگر عرضه دام در شهر صورت بگیرد، از آن ممانعت می‌شود، در مراکز تعیین شده، فروشندگان دارای مجوز، دام را عرضه می‌کنند که بر روی قیمت و سلامت دام نظارت می‌شود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول