اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

از سوی معاون استاندار لرستان

دلایل عدم افتتاح زیرگذر بهارستان در موعد مقرر اعلام شد

دلایل عدم افتتاح زیرگذر بهارستان در موعد مقرر از سوی معاون استاندار لرستان اعلام شد.

دلایل عدم افتتاح زیرگذر بهارستان در موعد مقرر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، پروژه زیرگذر بهارستان یکی از پروژه‌های مهم و عمرانی شهر خرم‌آباد است که با وجود وعده‌های مسوولان تا کنون افتتاح آن چندین و چند بار به تعویق افتاده است.

بنا بر آخرین وعده مسوولان استان این پروژه می‌بایست امروز (31 مرداد) به بهره‌برداری برسد که این موضوع محقق نشده است.

در همین راستا احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از مردم خرم‌آباد دلایل عدم افتتاح زیرگذربهارستان در موعد وعده داده شده را اعلام کرده است.

متن کامل این نامه عینا در زیر آمده است؛

مردم شریف و دوست داشتنی خرم‌آباد

ضمن تبریک عید قربان، همان‌طور که استحضار دارید مقرر بود طبق زمان‌بندی اصلاحی پروژه زیرگذر بهارستان در تاریخ ۹۷/۰۵/۳۱ به بهره‌برداری برسد.

امروز ۹۷/۰۵/۳۱ است و پروژه مذکور در حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا بهره‌برداری 7 درصد باقی‌مانده است

ضمن عذرخواهی از شما مردم عزیز دلایل انحراف برنامه زمان‌بندی را به حضورتان تقدیم می‌کنم

پروژه زیرگذر بهارستان در سال ۹۳ در دولت دهم به‌منظور رفع مشکل ترافیکی منطقه، کلنگ زنی گردید و به دلایلی تا تاریخ ۹۵/۰۳/۰۵ عملیات چشم‌گیری صورت نگرفت. در تاریخ ذکر شده موسسه امید پارس زیرمجموعه قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار (طرح وساخت) انتخاب و به کارفرمایی شهرداری خرم‌آباد به صورت رسمی کار را آغاز نمود.

طبق گزارش کنترل پروژه (مجری طرح) احجام تا تاریخ ۹۷/۰۲/۲۰ در حدود 48 درصد انجام شده بود و حسب تاکید استاندار محترم جناب دکترخادمی بر برنامه‌ریزی مجدد و اعمال مهندسی ارزش و ایجاد جهش به‌منظور اتمام پروژه جلسات و بازدیدهایی در معیت ایشان و فرمانده قرارگاه سردار عبدالهی به عمل آمد، تا تاریخ ذکر شده ریالی از طرف کارفرما به مجری پرداخت نشده بود و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که برای مردم به واسطه طولانی شدن عملیات اجرایی به‌وجود آمده بود سردار عبدالهی قول مساعد دادند که تا تاریخ ۹۷/۰۵/۳۱ چنانچه اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای نیفتد پروژه به بهره‌برداری برسد و بعد از این جلسه و تنظیم برنامه زمان‌بندی تاریخ بهره‌برداری ۹۷/۰۵/۳۱ از زبان بنده به نقل از قول مساعد سردار خبری گردید.

در مدت ۳ ماه از برنامه اصلاحی حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، این در حالی است که از زمان کلنگ زنی اولیه تا تاریخ اعلامی توسط اینجانب در مدت ۴۸ ماه گذشته، ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته یعنی ماهی یک درصد، در صورتیکه سه ماه گذشته ماهانه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است

در حال حاضر به دلایل بارندگی به مدت ۲ هفته، اعتصاب رانندگان و نبود سیمان، تورم ارز و بازار و کمیاب شدن مقداری از مواد مصالح باعث عدم تحقق ۷ درصد باقی‌مانده گردید، ما به صورت روزانه و با سرعت تمام پیگیر اتمام پروژه هستیم و با توکل به خدا به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید

احمد مرادپور _ معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار لرستان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول