اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازیکنی که خطا کرده جریمه شود تا در آینده ورزشی خود رفتار بهتری داشته باشد

فنونی‌زاده: کار اسدی شایسته نظم اردوی تیم امید نبوده است/ جریمه نباید باعث نابودی بازیکن شود

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: اقدام اسدی شایسته نبود و او که به عنوان نماینده فوتبال ایران در تیم امید حضور داشت نباید این رفتار را می کرد.

فنونی‌زاده: کار اسدی شایسته نظم اردوی تیم امید نبوده است/ جریمه نباید باعث نابودی بازیکن شود

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اخراج محمد امین اسدی از اردوی تیم امید،‌گفت: اسدی در تیم‌های پایه پرسپولیس رشد کرد و او را به طور کامل می‌شناسم. اینکه او توانسته به اردوی تیم امید برسد اتفاقی نبوده است و بر اساس توانی که داشته توانسته به این جایگاه برسد.

وی افزود: متاسفانه شنیدم او عملی انجام داده که شایسته نظم اردو نبوده و مسئولان تیم امید و کادرفنی او را جریمه کردند. قطعا باید نظم اردوی تیم امید حفظ شود و بازیکنی که خطا کرده جریمه شود تا در آینده ورزشی خود رفتار بهتری داشته باشد. گاهی برخی جرایم به سود بازیکن است و این مسئله می‌تواند باعث شود تا بازیکن در آینده رفتاری پخته‌تر و کاملتر داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اعتقاد دارم جریمه بازیکن نباید باعث نابودی یک فرد شود. جریمه باید تاثیر تربیتی و آموزشی داشته باشد. در کل بازهم تأکید می‌کنم اقدام این بازیکن شایسته نبوده و او که به عنوان نماینده فوتبال ایران در تیم امید حضور داشته نباید این رفتار را انجام می‌داد. در فوتبال نظم حرف اول را می‌زند. امروز با محمد پنجعلی، مرتضی کرمانی‌مقدم، سعید عزیزیان و فرهاد کاظمی در جایی حضور داشتیم و همه این بزرگان تأکید داشتند که جریمه نباید باعث نابودی بازیکن شود. امیدوارم در اردوهای آینده و تمرینات بعدی این بازیکن متنبه شود و به او کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول