اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

پیگیری مشکلات شما (35)

مشکلات متعدد مردم فرخشهر هم‌چنان بی‌پاسخ مانده/ آقای شهردار، دقیقا کجایی؟

آسفالت نبودن معابر و کوچه‌ها، جدول‌کشی غیراستاندارد، روشنایی نامناسب معابر و وجود یک کاروانسروای خرید و فروش دام در محله آفتاب شهر فرخشهر مشکلات بسیاری را برای ساکنین این منطقه به‌وجود آورده است.

مشکلات متعدد مردم فرخشهر هم‌چنان بی‌پاسخ مانده/ آقای شهردار، دقیقا کجایی؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد؛ ایجاد خیابان‌ها، معابر و میدان‌ها، نظافت، نگهداری و تسطیح معابر و آسفالت کوچه‌ها بخشی از وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود که متأسفانه در برخی از شهرهای کوچک توجه چندانی به این موضوع صورت نمی‌گیرد و این مسئله گلایه‌مندی شهروندان این مناطق را در پی داشته است.

 

 

یکی از شهروندان ساکن محله آفتاب شهر فرخشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: شهرک آفتاب فرخشهر از حدود 15 سال گذشته احداث شده است، اما متأسفانه این شهرک پس از گذشت سال‌ها از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: آسفالت نبودن معابر و کوچه‌ها، جدول‌کشی غیراستاندارد، روشنایی نامناسب معابر و وجود یک کاروانسروای خرید و فروش دام در محله آفتاب شهر فرخشهر مشکلات بسیاری را برای ساکنین این منطقه به‌وجود آورده است.

این شهروند افزود: متأسفانه مراجعات ساکنان محله آفتاب برای اصلاح وضعیت این منطقه بی‌نتیجه بوده است و مسؤولان شهرداری فرخشهر پاسخگوی مردم نیستند.

گروه اجتماعی خبرگزاری فارس این موضوع را از شهرداری و شورای اسلامی فرخشهر جویا شده است که پاسخ مسؤول مربوطه به شرح ذیل است:

محمدرضا سمیع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در پاسخ به مشکل مطروحه از سوی شهروندان فرخشهر، گفت: در یک‌ماه اخیر 43 هزار متر از خیابان‌های اصلی شهر فرخشهر آسفالت‌ریزی شده است و برخی از خیابان‌ها نیز روکش آسفالت شده است.

اتمام سهمیه قیر فرخشهر عملیات آسفال‌ریزی را متوقف کرد

رئیس شورای شهر فرخشهر ادامه  داد: همچنین عملیات بهسازی برخی از معابر شهر فرخشهر که در سال‌های متمادی با مشکل مواجه بودند، انجام شد، اما متأسفانه این عملیات به‌علت اتمام سهمیه قیر این شهر متوقف شد که به محض تأمین قیر عملیات آسفالت‌ریزی آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: آسفالت 20 هزار متر از معابر و خیابان‌های شهر فرخشهر تا پایان سال عمرانی که ابتدای آبان است، در دستور کار شهرداری فرخشهر قرار دارد.

سمیع درخواست لکه‌گیری آسفالت کوچه‌های فرخشهر را به‌عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این شهر عنوان کرد و اظهار کرد: مراجعات بسیاری به شهرداری در این رابطه وجود دارد، اما تا زمانی که دستگاه آسفالت‌ریزی برای انجام پروژه‌های بزرگ به منطقه‌ای ارسال نشود، امکان اعزام دستگاه برای لکه‌گیری وجود ندارد.

عضو شورای شهر فرخشهر در ادامه با اشاره به مشکل آسفالت کوچه‌های شهرک آفتاب شهر فرخشهر، افزود: برخی از کوچه‌های این شهرک در حال انجام عملیات فاضلاب‌کشی است که پس از اتمام این عملیات؛ معابر زیرسازی و آسفالت می‌شود.

وی گفت: برای تأمین کمبود قیر در شهر فرخشهر در حال رایزنی برای خرید قیر مازاد از سایر شهرها هستیم تا بتوانیم عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی خیابان‌ها و معابر این شهر را انجام دهیم.

سمیع در پایان در رابطه با عدم پاسخگویی مسؤولان شهرداری به مطالبات مردمی، توضیح داد: ممکن گاهی به‌علت مشغله بالا پاسخگویی و انجام امور به کندی پیش برود.

شهردار پاسخ نمی‌دهد

لازم به ذکر است تلاش چندین هفته‌ پیگیری خبرنگار فارس برای مصاحبه با شهردار این شهر تاکنون بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از عوامل شهرداری فرخشهر تا امروز حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشده‌اند، فارس آمادگی دارد پاسخ مسؤولان در این خصوص را منتشر کند.

همچنین خبرگزاری فارس وضعیت نامناسب فرخشهر را قبلا نیز گزارش کرده بود.(جزییات بیشتر)

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول