اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اعتماد نکردن به دشمن شاخصه اصلی دولت انقلابی است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: دولت انقلابی باید در بیان مواضع خود صریح عمل کند و با هیچکس تعارف نداشته باشد و مهمترین شاخصه یک دولت انقلابی عدم اعتماد به دشمن است.

اعتماد نکردن به دشمن شاخصه اصلی دولت انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، لطف‌الله حیات‌الغیب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌آباد بیان کرد: دوشنبه  هفته پیش رو سالروز ولادت امام علی‌نقی (ع) است؛ این امام جلیل‌القدر در دوران زندگی پربرکت خویش وظایف سنگینی بر عهده داشته‌اند که می‌توان به تثبیت کردن جایگاه امامت، زمینه‌سازی برای غیبت صغری و کبری امام عصر(ع)، مبارزه با افرادی که دارای تفکرات جاهلانه بودند و مهمترین وظیفه ایشان یعنی تربیت انسان‌هایی خداجو برای تبلیغ و حفظ دین اسلام اشاره کرد.

وی با بیان اینکه روز هشتم تیرماه شاهد خیانتی دیگر از منافقین علیه ملت ایران بودیم، افزود: هشتم شهریورماه سالروز شهادت دو تن از یاران راستین انقلاب اسلامی به دست عناصر کوردل منافق است؛ شهیدان رجایی و باهنر با عملکردی که در دوران کوتاه مدیریت خود در دولت انجام دادند الگوی مناسبی برای تمام دولت‌ها پس از انقلاب هستند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد اظهار کرد: امسال انقلاب به چهل‌ سالگی می‌رسد؛ در این طول عمر انقلاب اسلامی دشمنان مردم ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای سرنگونی آن انجام داده‌اند اما با تدابیر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب  و حضور مردم در صحنه تمام این دسیسه‌ها خنثی‌شده است و امروز دولت باید با تلاش و مدیریت خود مشکلات مردم را  حل کند.

حیات‌الغیب با بیان اینکه مدیران دولتی امروز باید سعی کرده که همانند شهید رجایی و باهنر اقدام کنند، ادامه داد: افرادی که در دولت‌ها پست می‌گیرند باید به منصب خود به چشم جایگاهی که هدف اصلی آن حل مشکلات مردم بوده نگاه کنند و شایسته یک دولت انقلابی و عزتمند این نیست که مدیران آن  منصب خود را وسیله‌ای برای رسیدن به ثروت و مقام‌های عالی‌تر قرار دهند.

 وی به بیان نشانه‌های یک دولت انقلابی پرداخت و تصریح کرد: دولت انقلابی باید در بیان مواضع خود صریح عمل کند و با هیچ‌کس تعارف نداشته باشد و مهم‌ترین شاخص یک دولت انقلابی عدم اعتماد به دشمن است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول