اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

مدیر اداره برق شهرستان رزن مطرح کرد

اختصاص 700 میلیون تومان برای بهینه‌سازی شبکه برق رزن

مدیر اداره برق شهرستان رزن اختصاص 700 میلیون تومان برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در سطح شهرستان خبر داد.

اختصاص 700 میلیون تومان برای بهینه‌سازی شبکه برق رزن

مازیار بلالی‌مقدم  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رزن، نخستین هدف در مدیریت توزیع برق شهرستان را ارائه خدمات به صورت الکترونیکی دانست و اظهار کرد: در تلاش هستیم تا تلفات شبکه در پایان سال جاری به 9 درصد برسد چراکه این عدد درح ال  حاضر 10.5 درصد است.

وی ادامه داد: این مهم با انجام اقداماتی از قبیل توسعه شبکه‌های فشار ضعیف با کابل خودنگهدار در مناطق آلوده به برق‌های غیرمجاز و مشترکین جدید، تعویض کنتورهای معیوب، نصب خازن‌های فشارمتوسط، بازرسی لوازم اندازه‌گیری مشترکین، جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم مسی و...میسر خواهد شد.

مدیر اداره برق شهرستان رزن با اشاره به ضرورت همکاری مردم در مدیریت مصرف برق گفت: ب اتوجه به افزایش دما و نیاز به انرژی بیشتر، همکاری و مساعدت مشترکان در عملیاتی کردن راهکارهای کارشناسان مدیریت مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت و مهم است.

اجرای پروژه روشنایی کمربندی شهر قروه درجزین در آینده

وی اجرای طرح پروژه روشنایی کمربندی شهر قروه با همکاری شهرداری و شورای شهر را از برنامه‌های این مدیریت دانست و از اختصاص 700 میلیون تومان برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه های برق در سطح شهرستان خبر داد.

بلالی‌مقدم با اشاره به انجام پروژه کریدور شمال استان از اجرا و جابجایی شبکه‌های برق در روستای شاهنجرین خبر داد و افزود: جابجایی شبکه‌های روستاهای وسمق، نظام‌آباد و درجزین که در مسیر کریدور قرار دارند نیز در حال پیگیری و در دست اقدام است.

وی یکی از شاخص‌های اصلی در شبکه توزیع برق را کاهش تلفات دانست و گفت: تلفات شبکه در شهرستان رزن در دو سال گذشته از 13 درصد به 10.5 درصد رسیده که این مهم با اقداماتی مانند بازرسی‌های دقیق‌تر لوازم اندازه‌گیری و تشکیل 534 پرونده غیرمجاز در دو سال گذشته و شناسایی گذرگاه‌های هدررفت انرژی به دست آمده است. 

مدیر اداره برق شهرستان رزن در ادامه به نصب کنتور فهام در شهرستان رزن اشاره کرد و گفت: 703 کنتور فهام که قابلیت قرائت از راه دور را دارد با اولویت مصارف بالا در شهرستان رزن نصب شده است. 

وی در پایان سخنانش از وصول صد درصدی مطالبات برق در شهرستان رزن خبر داد.

انتهای پیام/۸۹۰۴۹/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول