اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

گزارش فارس از جلسه شورا

امکان وفاق حداکثری در شورا وجود ندارد/خواستار تعویق جلسه رای‌گیری برای هیات رئیسه

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه اتفاق نظر متناسبی برای انتخابات هیات رئیسه شورا به‌وجود نیامده است، گفت: این مسئله باعث دو دستگی در شورا خواهد شد چون امکان وفاق حداکثری در حال حاضر وجود ندارد.

 امکان وفاق حداکثری در شورا  وجود ندارد/خواستار تعویق جلسه رای‌گیری برای هیات رئیسه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محرم محمدزاده صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه در سال گذشته جلسات متعددی برای هم‌فکری انتخابات هیات رئیسه انجام شده بود که نتیجه‌اش آرای بالا به نامزدها بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جلسات در سال‌جاری برگزار نشده و اتفاق نظر متناسبی به‌وجود نیامده در نتیجه آرای نامزدهای منتخب کم خواهد بود.

عضو شورای شهر تاکید کرد: این مسئله باعث دو دستگی در شورا خواهد شد، چون امکان وفاق حداکثری در حال حاضر وجود ندارد.

محرم‌زاده با ابراز این مسئله که تعویق جلسه رای‌گیری برای هیات رئیسه می‌تواند به افزایش جلسات و همدلی بیشتر و رای بالا به نامزدها کمک کند افزود: خواهشمندم جلسه رای‌گیری را به زمان دیگری موکول کنیم تا در این فاصله بتوانیم به وفاق و رای بالا برای نامزدها برسیم.

این گزارش حاکی است، مسعود ریحانی دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه هدف همه ما در حال حاضر خدمت است از تعویق جلسه رای‌گیری برای کمک به اتحاد و وفاق بیشتر حمایت کرد.

بازدهی کل اعضا شورا باید نمودی از توانمندی باشد

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تک‌تک اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در این دوره توانمندی‌های بسیاری دارند اما بازدهی جمع اعضا شورا باید نمود موفقی از توانمندی‌های جمعی باشد.

غلامحسین مسعودی‌ریحان افزود: اعضا شورا در کشتی مشترکی نشسته‌اند  و به سمت هدف مشترکی می روند برای سلامت رسیدن این کشتی باید به اتفاق نظر دست یابیم.

وی تاکید کرد: در صورتی که به نقطه مشترکی نرسیم، ادامه راه دشوار خواهد بود.

 

هر کسی می‌تواند ریاست شورا باشد

شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی در هفتادوسومین جلسه علنی شورا در آغاز این جلسه ضمن تشکر از همکاری و مدوت اعضا شورای اسلامی شهر تبریز طی یک‌سال گذشته اظهار داشت: ضمن تقدیر از حضور مستمر و موثر اعضا شورا در جلسات مختلف از پرسنل شهرداری تبریز نیز کمال تشکر را دارم.

وی افزود: در میان این پرسنل، پاکبانان از برجسته‌ترین افراد برای کمک به آبادانی شهر به‌شمار می‌روند.

اکبرنژاد با اشاره به  گذر ایام و زمان تصریح کرد: زمان گذرا بوده و آنچه ماندنی است خدمت به خلق خدا و تلاش برای اجرای مسوولیت به نحو احسن است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز ابراز داشت: مطمئناً هر کسی به عنوان رئیس شور اسلامی شهر تبریز انتخاب شود، تمام اعضا شورا با ایشان همکاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: هر کسی می‌تواند کاندیدای ریاست شورا باشد و برخی اظهار نظرها در فضای مجازی در خصوص بنده و  دبیری در خصوص اختلاف و یا تلاش برای رسیدن به ریاست از ظرف رسانه‌ها منصفانه نیست.

اکبرنژاد ریاست شورا و یا هر ریاست دیگری که به قصد کمک به شهروندان نباشد حضیض و حتی بی‌ارزش‌تر از بند یک کفش خواند.

وی شهروندان را سرمایه‌های اجتماعی برشمرد و گفت: باید در نگهداری این سرمایه‌های اجتماعی و رفع مشکلات ایشان پیشقدم باشیم.

واگذاری انتخابات هیات رئیسه به جلسه آتی/ بررسی بیشتر شرایط و انتخاب بهترین کاندیدا

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بیان داشت: با توجه به اینکه شخص بنده به دلیل کسالت در بیمارستان بستری بودم و متاسفانه در چند جلسه اخیر شرکت نکردم، پیشنهاد می‌کنم که انتخابات هیات رئیسه به جلسه آتی موکول شود.
 
محمد اشرف‌نیا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد:  تنفس برای جمع‌بندی، بررسی و یا پیوستن برخی اعضای دیگر به کاندیدای هیات رئیسه شورا از دلایل این پیشنهاد است.

وی تاکید کرد: این تأخیر می‌تواند باعث اتخاذ تصمیم قاطع‌تر و بهترین انتخاب در میان اعضا شود.

اشرف‌نیا با اشاره به اینکه شاید بهتر بود عملکرد یک‌ال گذشته هیات رئیسه شورا مورد بررسی قرار می‌گرفت، افزود: این عمکرد می‌تواند معیارهای بسیاری را تعیین کرده و در اتفاق آرا اعضا شورا نیز موثر باشد.

این عضو شورا با درخواست مجدد از اعضا شورا جهت بررسی بیشتر اظهار داشت: امیدوارم که با این پیشنهاد موافق باشید و در جلسات غیر رسمی با کل 13 عضو به نتیجه نهایی و دلخواه اکثریت دست یابیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول