اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

آغاز بازی جدید اعضای شورای شهر کرج/از قایم باشک بازی رئیس و اعضاء تا جرزنی 5+ 8

ظاهرأ این خر شیطان چموش‌تر از این حرف‌ها است که سواران خود را پیاده کند و امروز نیز غیبت آقای رئیس شورای شهر و چهار عضوآن، کار شورا و مدیریت شهری را به خطر انداخت.

آغاز بازی جدید اعضای شورای شهر کرج/از قایم باشک بازی رئیس و اعضاء تا جرزنی 5+ 8

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس در کرج، خالی ماندن صندلی شهردار بیش از 11 ماه، هم چهره شهر را نابسامان‌تر از همیشه نشان داده و هم لیست اصلاحات را نیازمند اصلاح می‌کند.

انتخاب و معرفی گزینه‌های اشتباه که به‌صورت پیاپی توسط لیست اصلاحات شورای شهر صورت گرفت ناهنجاری‌ها را افزایش داد و با حرکت امروز اعضای شورای شهر کرج در هشتاد و سومین جلسه که با غیبت پنج عضو شورا و آقای رئیس همراه شد فرماندار کرج را به واکنش واداشت.

بازی پنج مقابل هشت در شورای شهر از سر گرفته‌شده است و بازهم شاهد جرزنی و کارشکنی این دو گروه هستیم.

پنج عضو در دوئل خود مقابل هشت عضو دیگر جاخالی دادند و در این بازی تن‌به‌تن حاضر نشدند چراکه با حضور در این جلسه محکوم‌به فنا می‌شدند و گزینه اکثریت به رأی گذاشته می‌شد.

حال در پی این نابسامانی و غیبت اعضای شورای شهر، فرماندار کرج که خود گزینه اکثریت شورا است دستور جلسه فوری با هیأت رئیسه داد و برخی از شنیده‌ها حاکی از انحلال شورای شهر کرج است و گفته می‌شود تصمیم‌گیرنده برای این مجموعه ازاین‌پس وزارت کشور خواهد بود.

باید انتظار کشید و دید بالاخره چه زمانی خر شیطان اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر کرج را پیاده می‌کند تا پس از یک سال دور و سهل‌انگاری به تصمیم جدی در مورد مدیریت شهر برسند.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول