اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

گزارش فارس از برنامه‌های هفته دولت

افتتاح 104 پروژه بخش کشاورزی سمنان/ نظر استاندار سمنان درباره شهیدان رجایی و باهنر

104 پروژه بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید؛ این طرح‌ها برای 300 نفر شغل ایجاد کرده است.

افتتاح 104 پروژه بخش کشاورزی سمنان/ نظر استاندار سمنان درباره شهیدان رجایی و باهنر

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت 104 پروژه عمرانی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های وابسته در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدحسن میرعماد اظهار داشت: از این تعداد 92 پروژه در بخش عمرانی و 12 پروژه نیز در بخش تولیدی است که با صرف اعتبار 302 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها زمینه اشتغال جدید در این بخش ایجاد می‌شود، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی زمینه اشتغال 300 نفر به‌صورت مستقیم فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، منابع طبیعی، تحقیقات و عشایر همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

میرعماد با بیان اینکه عمده این پروژه‌ها در بخش عمرانی است، گفت: با توجه به کمبود منابع آبی و اهمیت صرفه‌جویی آب در این بخش در هفته دولت، 26 پروژه عمرانی در بخش آب و خاک با اعتبار 102 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 45 پروژه عمرانی در بخش منابع طبیعی و 19 پروژه در بخش عشایر استان سمنان آماده بهره‌برداری است تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی بخش منابع طبیعی با صرف 97.6 میلیارد ریال اعتبار آماده افتتاح شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان میزان اعتبار هزینه شده برای افتتاح و آماده‌سازی پروژه‌های عمرانی بخش عشایری استان را نیز 6 میلیارد ریال عنوان کرد.

میرعماد اضافه کرد: دو پروژه عمرانی نیز در بخش تحقیقات با صرف اعتبار 6 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی از آماده‌سازی 12 پروژه تولیدی در بخش تولیدات دامی و گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت، هشت پروژه در بخش تولیدات دامی با صرف اعتبار 56 میلیارد ریال و چهار پروژه نیز در بخش تولیدات گیاهی با اعتبار 32 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر استاندار سمنان درباره شهیدان رجایی و باهنر

سیدشهاب‌الدین چاوشی، استاندار سمنان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: شهیدان اندرزگو، رجایی و باهنر ستارگان درخشان فضیلت و عدالت‌خواهی و خداجویی بودند.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه عشق به خدا و شوق خدمت به بندگان در رفتارهای شهدای دولت موج می‌زد، تصریح کرد: این شهیدان تا آخر به عهد خویش با خدا و حق‌الناس پایبند بودند.

وی با اشاره به اینکه امید داریم نسل‌های بعدی از این اسوه‌های مکتب اسلام الگو بگیرند، اظهار کرد: جوانان و مدیران امروز باید تواضع، دانایی، حق‌طلبی و مجاهدت را همانند این شهیدان در هم آمیزند.

دولت خاضعانه سکوت کرده است!

سعید ناجی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار سمنان نیز در جمع مردم با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و چهل سالگی انقلاب اسلامی و تقارن این دو مناسبت با هم اظهار کرد: دولت برای اینکه به آرمان‌های مردم وفادار بماند، از خیلی از رفتارهای پوپولیستی گذشته و باید حتماً مسؤولیت‌پذیری را تقویت کنیم و مردم بدانند ما در دل خود پاسخگویی داریم و باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم رضایت مردم را جلب کنیم و هر کدام کوتاهی کنیم، باید جای خود را به دیگری بدهیم و باید با همدلی و انسجام فکری و رفتاری در تمام حوزه‌ها کمک کنیم تا زمینه خدمات‌رسانی مؤثرتر به مردم ارائه شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار سمنان عنوان کرد: مردم باید از خدمات نظام و دولت استفاده کنند و منتی بر سر مردم نیست و اگر تقصیری وجود دارد، دولت خاضعانه سکوت کرده است و باید همه توجه به این مسأله داشته باشند که دولت در بروز مشکلات به اندازه خودش می‌تواند کار را جلو ببرد و همه همراهی کنند.

وی با بیان اینکه مجلس باید کمک کند، افزود: باید درک مناسب شرایط داشته باشیم و همه همراهی کنند تا کشور توفیق لازم را کسب کند.

انتهای پیام/3406/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول