اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان:

دومین جشنواره روستا با حضور معاون رئیس جمهور فردا افتتاح می‌شود

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان گفت: دومین جشنواره روستا فردا از ساعت 19 با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور و عصمت سرفرازی معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم و استاندار زنجان آغاز به کار می‌کند.

دومین جشنواره روستا با حضور معاون رئیس جمهور فردا افتتاح می‌شود

صالح رشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دومین جشنواره روستای استان زنجان از فردا با برپایی 180 غرفه آغاز به کار خوهد کرد.

مدیر اجرایی دومین جشنواره روستای استان زنجان با اشاره به نقش فعال سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در برگزاری این جشنواره افزود: سازمان همیاری به عنوان مجری پروژه از یک هفته مانده به آغاز مراسم برنامه‌ریزی در برگزاری این جشنواره را انجام داده است و کمیته‌های مربوط در این زمینه تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه جشنواره فردا از ساعت 19 با حضور معصومه ابتکار معاون زنان و خانواده رئیس جمهور و عصمت سرفرازی معاون سرمایه‌گذاری و فرهنگی رئیس جمهوری و استاندار زنجان برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: این جشنواره از پنجم تا نهم شهریورماه با همکاری 14 دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

رشوند با اشاره به برپایی 180 غرفه در این جشنواره گفت: غرفه‌ها در سه بخش شامل غرفه‌های حمایتی که به صورت رایگان برای افراد معرفی شده از فرمانداری شهرستان‌های استان، غرفه‌های عرضه و نمایش محصولات روستایی با دریافت مبلغ پایه و ورودیه جشنواره و غرفه‌های آزاد دایر خواهد شد؛ اضافه کرد: علاوه بر این در طول برگزاری این جشنواره برنامه‌های فرهنگی متعددی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان برگزاری جشنواره برنامه‌های متعدد فرهنگی شامل آداب و رسوم شهرهای مختلف از جمله آئین و رسوم مختص شهرستان نیز اجرایی خواهد شد؛ گفت: در این ایام شب فرهنگی شهرستان‌های ایجرود؛ ماهنشان؛ سلطانیه؛ خدابنده؛ ابهر و خرم‌دره؛ زنجان و طارم اجرایی خواهد شد.

گفتنی است؛ جشنواره روستا با همکاری دومین جشنواره روستا با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان؛ اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان؛ شهرداری زنجان و استانداری پنجم تا نهم شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول