اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

استاندار گلستان:

مطالبات گندمکاران گلستان در کمتر از یک ماه آینده پرداخت می‌شود

استاندار گلستان با اشاره به مطالبات گندمکاران استان گفت: ۷۰ درصد بدهی گندمکاران استان پرداخت شده و مابقی نیز در کمتر از یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

مطالبات گندمکاران گلستان در کمتر از یک ماه آینده پرداخت می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در نشست هم‌افزایی و هم‌اندیشی استاندار گلستان با ائمه جمعه و فرمانداران استان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه سراسر استان و فرمانداران اظهار کرد: همه با وجود اختلاف‌نظرها و سلایق باید احساس کنیم در یک کشتی نشسته‌ایم و به فکر حفظ و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی با تشریح وضعیت کنونی جامعه خاطرنشان کرد: دولت آمریکا با تمام توان خود، وزارتخانه‌ها و هم‌پیمانانش به میدان آمده و تلاش دارد تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد که خوشبختانه با هوشیاری ملت، رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت و همه خدمتگزاران این نظام، تاکنون با شکست مواجه شده است.
استاندار گلستان گفت: متأسفانه گروه‌های منافقین که دوران انقلاب در کشور فعالیت داشتند و خسارت زیادی را به این ملت و مملکت وارد کرده‌اند، امروز نیز در خزانه‌داری آمریکا، پروژه فشار اقتصادی بر ایران را مدیریت می‌کنند.
هاشمی اظهار کرد: لازمه عبور از شرایط خطیر کنونی، حفظ وحدت و انسجام ملی است و همه ما باید با وجود اختلاف نظرها و سلایق، احساس کنیم که در یک کشتی نشسته‌ایم و به فکر پیشرفت و توسعه استان و کشور باشیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در استان مسیری باز شده که ائمه جمعه و فرمانداران به دنبال جلب حمایت سرمایه‌گذاران واقعی هستند، افزود: باید سرمایه‌گذاران واقعی و خیر که به فکر توسعه استان هستند را شناسایی کرده و با در اختیار قرار دادن امتیازات و امکانات لازم، حمایت آنها را جلب کنیم.
استاندار گلستان تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیارد تومان پروژه در استان داریم که توسط بخش خصوصی در حال انجام است که تعدادی از آنها به بهره‌برداری می‌رسند و عملیات اجرایی تعدادی از آنها نیز آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به مطالبات گندمکاران استان نیز گفت: ۷۰ درصد بدهی گندمکاران استان پرداخت شده و مابقی نیز در کمتر از یک ماه آینده پرداخت می‌شود.
هاشمی، تداوم برگزاری چنین نشست‌هایی را در همه شرایط و خصوصا شرایط کنونی ضروری دانست و تأکید کرد: فرمانداران اطلاعات درست و دقیق از اقدئامات صورت گرفته و موفقیت‌های حاصل شده را به ائمه جمعه برسانند تا در تریبون‌های مختلف در راستای امیدآفرینی بیان شود همچنین ائمه محترم جمعه و جماعات نیز مشکلات دریافتی از مردم را در اسرع وقت به مسوولان انتقال دهند تا در جهت رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول