اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 450 دانشجو

جشنواره سراسری قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور 450 دانشجو از 96 دانشگاه زیر نظر وزارت علوم برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود

احسان حریری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از 16 تا 18 شهریورماه به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به اینکه سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور 450 مهمان از 96 دانشگاه زیر نظر وزارت علوم برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در سه بخش آوایی، معارفی و هنری در دانشگاه زنجان حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش خواهر و برادر برگزار می‌شود؛ گفت: در بخش آوایی 89 آقا و 86 خانم و در بخش معارفی نیز 95 برادر و 108 خانم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

حریری افزود: در بخش هنری و پژوهشی نیز که آثار پیش از جشنواره به دبیرخانه ارسال شده و داوری شده است در روز جشنواره تقدیر خواهد شد.

دبیر اجرایی سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور  تعداد شرکت‌کنندگان از استان زنجان را چهار نفر اعلام کرد و گفت: بیشترین شرکت کننده از دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه اصفهان است.

گفتنی است؛ٰ دکتر سید محسن نجفیان  به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور انتخاب شده است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول