اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید معاون رئیس جمهور از بزرگترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان

معصومه ابتکار؛ معاون رئیس جمهور از بزرگترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان بازدید کرد.

بازدید معاون رئیس جمهور از بزرگترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در سفر به استان زنجان از بزرگترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان بازدید کرد.
گفتنی است، شرکت مرغک نخستین پرورش دهنده اجداد تخمگذار در ایران و تامین کننده ۶۵ درصد جوجه یک روزه مادر تخمگذار کشور است.

این شرکت دارای ۹ فارم مادر تخمگذار در کشور بوده و بزرگترین فارم آن که هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۰۰۰ نفر  تا ۴۵ روز دیگر در استان زنجان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
شایان ذکر است، این فارم با تولید ۱۰ میلیون قطعه جوجه یک روزه تخم گذار تجاری، ۲۵ درصد جوجه تخم گذار کشور را تامین خواهد کرد.
بهراد زندیه، مدیرعامل شرکت مرغک در جریان بازدید معاون رییس جمهوری از بزرگ ترین فارم مادر تخم گذار کشور در استان زنجان از همکاری ها و پشتیبانی های استاندار زنجان و بویژه  حمایت های رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونت امور دام سازمان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول