اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قم

در ارزیابی عملکرد سال 96 دستگاه‌های اجرایی قم

رتبه نخست استان به شرکت آب و فاضلاب شهری رسید

در ارزیابی عملکرد سال 96 دستگاه‌های اجرایی استان قم شرکت آب و فاضلاب استان قم موفق به کسب رتبه نخست شد و در شورای اداری استان از مدیرعامل این شرکت تجلیل به عمل آمد.

رتبه نخست استان به شرکت آب و فاضلاب شهری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، چهارمین جلسه شورای اداری استان قم امروز با حضور استاندار، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری استان قم در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

مهندس حسن رضوی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این جلسه به گزارشی از روند برگزاری جشنواره شهید رجایی پرداخت و با اشاره به ارزیابی عملکرد سال 96 دستگاه‌های اجرایی و اداری استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف را معرفی کرد.

بر اساس گزارش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، شرکت آب و فاضلاب شهری توانست در این ارزیابی رتبه نخست در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها را کسب کند.

در پایان این جلسه از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها برتر در گروه‌های مختلف از جمله دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اهدا لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول