اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسؤولان گرفتار راحت‌طلبی شده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: راحت‌طلبی یکی از آثار اشرافی‌گری است و کسی که دچار این موضوع شود، حاضر نیست به خود سختی بدهد و متأسفانه امروز بسیاری از مسؤولان ما گرفتار این مسئله شده‌اند.

مسؤولان گرفتار راحت‌طلبی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جشن غدیرخم در حسینیه اعظم شهرکرد با گرامیداشت هفته دولت، گفت: باید سیره امام علی (ع) الگوی تمامی مسؤولان حکومت اسلامی قرار بگیرد و به مدیریت آن‌ها جهت دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر که برگرفته از ایمان و تقوا است، خاطرنشان کرد: هرکسی می‌تواند به تناسب ظرفیت خود برای رسیدن به کمال و انجام وظیفه بر اساس دستورات دینی تلاش کند که پیامبران و ائمه معصومین حد اعلی این ویژگی را دارا بودند.

وی اضافه کرد: داشتن ایمان و تقوا، پاکدست بودن، دوری از اشرافی‌گری و دنیا محوری، متواضع بودن، مردمی بودن، داشتن روحیه جهادی، ستیزه‌گر بودن در برابر دشمنان و ولایت‌پذیری از شاخص‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر وبود.

نکونام با توصیه به مدیران جهت دوری از اشرافی‌گری و دنیاپرستی، اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی که امام علی (ع) در محراب عبادت به شهادت رسید، دنیاگرایی ابن ملجم بود، زیرا گرایش‌های دنیوی موجب می‌شود که انسان حقایق را نبیند و این یک هشدار بزرگ است.

راحت‌طلبی یکی از آثار اشرافی‌گری است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راحت‌طلبی یکی از آثار اشرافی‌گری است و کسی که دچار این موضوع شود حاضر نیست به خود سختی بدهد و متأسفانه امروز بسیاری از مسؤولان ما گرفتار این مسئله شده‌اند.

وی با تأکید بر ولایت‌پذیری و ستیزه‌گر بودن مسؤولان، افزود: شهیدان باهنر و رجایی این ویژگی را دارا بودند و هیچ‌گاه در مقابل خواسته‌های دشمنان تسلیم نشدند و همچنین هیچ‌گاه چیزی را به ولایت تحمیل نکردند، بلکه همیشه مطیع دستورات رهبری بودند.

آسیب‌های فراوان سیاسی‌بازی در کشور

نکونام بیان کرد: چرا برخی از افراد در نظام اسلامی باید به خود اجازه بدهند که چیزی را به ولی‌فقیه تحمیل کنند و ما امروز شاهدیم که برخی از مسؤولان گرفتار بازی‌های سیاسی و جناحی شده‌اند و اگر این موضوع را ادامه دهند، قطعا بایستی منتظر آسیب‌های جدی در کشور باشیم.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول