اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

در ششمین روز از هفته دولت:

پروژه آسفالت معابر روستای شمس‎آبادبروجرد افتتاح شد/اجرای طرح هادی در 57 درصد روستاها

در ششمین روز از هفته دولت پروژه آسفالت معابر روستای شمس‎آباد بروجرد به بهره‎برداری رسید.

پروژه آسفالت معابر روستای شمس‎آبادبروجرد افتتاح شد/اجرای طرح هادی در 57 درصد روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عصر امروز و به مناسبت هفته دولت پروژه اجرای آسفالت معابر روستای شمس‎آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان به بهره‎برداری رسید.

رئیس اداره بنیاد مسکن بروجرد در این آئین گفت: پروژه اجرای طرح هادی از جمله آسفالت در 13 روستا از جمله روستاهای طبریجان، باده همت‌آباد، قلعه حاتم، بصری، شیخ میری سادات، گل زرد، بیدکلمع و بوریاباف در یک سال اخیر در دستور کار این اداره بود.

سید حسین ریاضتی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‎ها 3 میلیارد تومان هزینه می‎شود، بیان کرد: تعدادی از این پروژه‎ها تکمیل و در هفته دولت به بهره‎برداری رسیدند و برخی دیگر پس از تکمیل در مناسبت‎های بعدی افتتاح می‎شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: میزان اعتبارات تخصیصی در مقایسه با نیاز خدماتی شهروندان روستایی شهرستان بروجرد  همخوانی ندارد، به عبارت بهتر در حالی سالانه یک پنجم نیاز اعتباراتی برای این حوزه در نظر گرفته می‎شود که در بسیاری از مواقع تخصیص 100 درصدی به خود نمی‎بیند.

رئیس اداره بنیاد مسکن بروجرد تاکید کرد: با توجه به اینکه اعتبارات استانی شاید تنها جوابگوی 10 درصد نیاز روستائیان باشد، از نمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس انتظار می‎رود که نسبت به تامین اعتبارات ملی و یا تخصیص قیر رایگان اهتمام ورزند.

ریاضتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهرستان بروجرد 144 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد که طرح هادی در 57 درصد روستای آن در یک تا سه فاز اجرایی شده است.

وی بیان کرد: البته در اجرای طرح هادی تمرکز را بر روی روستاهای پر جمعیت گذاشته‎ایم و به این ترتیب حدود 80 درصد جمعیت روستایی بروجرد از این طرح بهره‎مند شده‎اند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد خاطر نشان کرد: از سویی کار مطالعه و تهیه نقشه طرح هادی در100 درصد روستاهای بالای20 خانوار انجام شده است.

انتهای پیام/85012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول