اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان تأکید کرد

لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی/ رفع مشکلات مردم اولویت نخست دولت باشد

امام جمعه سمنان بر لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات مردم باید اولویت نخست دولت باشد.

لزوم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی/ رفع مشکلات مردم اولویت نخست دولت باشد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مصلای نماز جمعه سمنان خوانده شد، با اشاره به دغدغه‌های مردم در حوزه اقتصادی و تلاش دولت و مجلس و مسؤولان عالی نظام اسلامی برای رفع این مشکلات و نابسامانی‌ها اظهار کرد: رفع مشکلات مردم باید اولویت نخست دولت باشد.

وی تصریح کرد: در کنار اقدامات دولتی‌ها، قوه قضاییه نیز با قدرت هر چه تمام‌تری با مفسدان اقتصادی برخورد کند و نگذارد عده‌ای از شرایط سوءاستفاده کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری آیین سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهوری که در آن بخشی از دغدغه‌های مردم و پاسخ‌های دولت مطرح شد، این پرسش و پاسخ را در اعتلای جامعه اسلامی مؤثر دانست.

شاهچراغی با بیان اینکه نمایندگان سؤال‌کننده دغدغه‌های مردم را مطرح کردند و رئیس‌جمهوری نیز با آرامش به این پرسش‌ها پاسخ داد، گفت: فضای آرامی که در جریان طرح سؤال از رئیس‌جمهوری در خانه ملت برقرار بود، باید در تمام امور الگو قرار گیرد و مشکلات کشور با همدلی و اتحاد قوا رفع شود.

وی تصریح کرد: دولتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمامدار امور است، باید بتواند مشکلات مردم را رفع کند و برای آنها آرامش و رفاه به ارمغان بیاورد و در عین حال، مجلس شورای اسلامی نیز بکوشد با تمام توان دولت را در این راه سخت یاری دهد.

امام جمعه سمنان، رفع مشکلات اقتصادی در برهه کنونی را نیازمند مدیریت، تدبیر و گام‌های اساسی و اقدامات جدی دانست و گفت: اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان در این مسیر بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

شاهچراغی بیان داشت: گشایش اقتصادی، رفاه اجتماعی، رفع دغدغه‌های عمومی و بهبودی اوضاع زمانی حاصل می‌شود که مردم و دولت با هم یک‌صدا و همدل باشند و اجازه ندهند دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنها از فرصت سوءاستفاده کرده و فشارها را بیشتر کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر، مفسدان اقتصادی در دادگاه‌های علنی محاکمه شدند و این دستاوردی برای قوه قضاییه است و این برخوردها باید با جدیت ادامه یابد.

امام جمعه سمنان، برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را درخواست همه مردم ایران بیان کرد و گفت: مردم از دستگاه قضایی، مسؤولان دولتی و همه افراد دست‌اندرکار، انتظار دارند تا شرایطی را فراهم آورند که سودجویان مجازات شوند و فرصت ایجاد فساد در عرصه اقتصاد داده نشود.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول