اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

فارس گزارش می‌دهد

وقتی مدیران چهارمحالی دستور جهانگیری را دور می‌زنند

برخی مدیران دولتی چهارمحال و بختیاری با ایجاد کانال در پیام رسان تلگرام، بی‌اعتنایی خود به دستور مستقم معاون اول رئیس جمهوری نشان دادند.

وقتی مدیران چهارمحالی دستور جهانگیری را دور می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طی چند سال گذشته فعالیت شهروندان جوامع مختلف در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی آنقدر گسترده شد که در بسیاری از مواقع دولت‌ها را در پیشبرد اهداف‌شان غافل‌گیر کرد. (جزییات بیشتر)

ایرانی‌ها نیز از این قاعده مستثنی نشدند و همگام با تمام دنیا به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها پیوستند تا سبک جدیدی از زندگی با عنوان زندگی در فضای مجازی را تجربه کنند.

بسیاری از کشورها در همان روزهای ابتدایی به فکر چاره افتادند و با ایجاد پیام‌رسان‌های داخلی نه تنها برای شهروندان دیروز و کاربران امروز فضای مجازی مشکلی ایجاد نکردند بلکه خدمات بسیار گسترده‌ای در جهت رفاه حال شهروندان فراهم کردند تا از امکانات پیام‌رسان‌ها لذت ببرند.

اما متاسفانه در ایران این اقدام زمانی صورت گرفت که خسارت‌های حضور میلیون‌ها ایرانی در پیام‌رسانی که سرورهای آن خارج از کشور و بعضا در دست دشمنان سرسخت جمهوری اسلامی بود، برای همگان هویدا شد و خاص و عام متوجه این خسارات شدند.

خوشبختانه جوانان و دانشمندان توانمند ایرانی پای کار آمدند و قول دادند به شرط حمایت دولت از آنان ره صدساله را خیلی زود بپیمایند و پیام‌رسان‌هایی طراحی کنند که بیش از این مردم و کشور به خاطر حضور در پیام‌رسان خارجی آسیب نبینند.

اولین نوع حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی که می‌توان نام برد، ورود به آنان توسط حاکمان و دولتمردان است که معاون اول رئیس جمهور در نامه‌ای خطاب به تمام دستگاه‌های دولتی خواستار خروج یک‌هفته‌ای از تلگرام و ورود به پیام‌رسان‌های داخلی شد.

اما متاسفانه در استان چهارمحال و بختیاری برخی دستگاه‌ها از جمله استانداری این استان هنوز به این مهم تمکین نکرده و همچنان در فضای تلگرامی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول