اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

پیروزی حفاری در داربی خوزستان

تیم فوتبال حفاری اهواز موفق شد تیم اهورای بهبهان را از پیش رو بردارد.

پیروزی حفاری در داربی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران، دیدار تیم‌های ملی‌حفاری اهواز با اهورای بهبهان با پیروزی تیم فوتسال حفاری همراه بود.

این دیدار که از ساعت 18 امروز به میزبانی حفاری و در سالن مسابقات شرکت نفت اهواز برگزار می‌شد، با شگفتی همراه بود و تیم اهورا که در بازی‌های قبل خود نتایج خوبی نگرفته، موفق شد دو بار دروازه ملی حفاری را باز کند. این در حالی بود که کیانوش علاسوند سرمربی حفاری قبل از این دیدار نیز به سخت بودن این دیدار اشاره می‌کرد.

به‌هرحال پس از سپری شدن وقت استراحت و بازگشت دو تیم به میدان، این تیم حفاری بود که به نوعی به خودش آمد و موفق شد سه بار دروازه تیم میهمان را باز کند و در نهایت بازی را سه بر دو به سود خود به پایان ببرد.

با این نتیجه حفاری با 15 امتیاز از 7 بازی در رده دوم جدول پس از گیتی پسند 22 امتیازی جای گرفت و تیم اهورا بهبهان با همان 1 امتیاز در قعر جدول قرار دارد. گفتنی است اهورا بهبهان تیمی است که به‌تازگی لیگ برتری شده و اولین تجربه خود را در این دیدارها پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام/72052/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول