اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بازیهای آسیایی 2018 – اندونزی

الیاس علی اکبری: بر سختی های چهارساله غلبه کردم/ بازی های آسیایی از سطح بالایی برخوردار بود

کوراش کار طلایی ایران گفت: چهار سال با مصدومیت ها و آسیب دیدگی های شدیدی روبرو بودم اما خوشبختانه توانستم بر این سختی ها غلبه کنم و مدال طلای بازیهای آسیایی را کسب کنم.

الیاس علی اکبری: بر سختی های چهارساله غلبه کردم/ بازی های آسیایی از سطح بالایی برخوردار بود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان الیاس علی اکبری پس از ورود به ایران گفت: خدا را شکر توانستم در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی هجدهمین مدال طلای کاروان ایران را کسب کنم.

وی افزود: بازی های آسیایی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام کشورها با تمام توان در مسابقات حضور پیدا می‌کنند و می دانند که یک مدال طلا می تواند جایگاه کشورشان را ارتقا دهد.

علی اکبری ادامه داد: واقعاً شرایط سختی داشتم و چهار سال با مصدومیت ها و آسیب دیدگی های شدیدی روبرو بودم و خیلی به من سخت گذشت اما خوشبختانه توانستم بر این سختی ها غلبه کنم و مدال طلای بازیهای آسیایی  را کسب کنم.

علی اکبری اظهار داشت: این مدال طلا را مدیون مدیر تیم‌های ملی کوروش خسرویار هستم که ساعت ها و روزها برای ما وقت گذاشت و با تنظیم اردوهای درست و منظم توانست ما را به آمادگی کامل برساند.

قهرمان طلایی کوراش ایران که اصالتا اهل شهر اسفراین استان خراسان شمالی است، در پایان گفت: این مدال را به همشهریان و هم استانی خودم تقدیم می کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول