اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

دبیر فدراسیون نابینایان مطرح کرد

افزایش شانس مدال‌آوری بانوان نابینا در پاراآسیای جاکارتا

دبیر فدراسیون نابینایان ازافزایش شانس مدال آوری بانوان نابینا در پاراآسیای جاکارتا خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات در رشته هایی همچون گلبال، دو و میدانی، شنا، جودو، دوچرخه‌سواری و شطرنج هم بخش بانوان و هم بخش آقایان نماینده داریم.

افزایش شانس مدال‌آوری بانوان نابینا در پاراآسیای جاکارتا

علی اصغر هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس خراسان رضوی از اعزام کاروان ورزشی نابینایان به‌مسابقات آسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات در رشته‌هایی همچون گلبال، دو و میدانی، شنا، جودو، دوچرخه‌سواری و شطرنج هم بخش بانوان و هم بخش آقایان نماینده داریم.

دبیر فدراسیون نابینایان با بیان اینکه خوشبختانه در بخش بانوان نسبت به‌دوره قبل یک رشد تقریبا 100درصدی داریم که آمار خوبی است؛ متذکر شد: بانوان از نظر کسب مدال هم شانس بیشتری نسبت به‌دوره قبل دارند، آنها در دومیدانی و گلبال می‌توانند صاحب مدال باشند، در آقایان هم دو و میدانی و جودو شانس بسیار بالایی برای کسب مدال داریم. 

وی با تاکید بر اینکه تیم گلبال قهرمان دوره قبل بوده و آنها برای دفاع از مقام قهرمانی دوره گذشته به‌مسابقات رفته‌اند؛ بیان کرد: این در حالی است که ورزشکار نابینا در رشته دوچرخه‌سواری بعد از مدت‌ها که غیبت داشتیم، در این رشته شرکت می‌کند.

هادی‌زاده با بیان اینکه در رشته دوچرخه سواری مسابقات آسیایی جاکارتا حضور می‌یابد؛ اضافه کرد: در مجموع، کاروان نابینایان و کم‌بینایان با مربیان و سرپرست‌هایی که اعزام می‌شوند، 56 نفر هستند.

دبیر فدراسیون نابینایان یادآور شد: تعداد ورزشکاران با مربیان در تیم گلبال بانوان 8 نفر، 5 نفر در تیم دو و میدانی و 7 نفر در تیم شطرنج اعزام شده‌اند.

وی افزود: مسابقات بسیاری را پیش‌رو داریم و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو نیز از جمله برنامه‌های این فدراسیون است.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول