اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به استاندار و دادستان خراسان رضوی:

صدای اعتراض مالبختگان ماجرای پدیده شاندیز را بشنوید

جنبش عدالتخواه دانشجویی در حمایت از مالباختگان ماجرای پدیده شاندیز طی نامه‌ای به استاندار و دادستان خراسان رضوی نوشت: یکبار مستقیماً به مردم مالباخته پاسخ‌گو باشند و بگویند که برای استیفای حقوق مردم چه تدبیری اندیشیده اند؟

صدای اعتراض مالبختگان ماجرای پدیده شاندیز را بشنوید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی در حمایت از مالباختگان ماجرای  پدیده شاندیز طی نامه‌ای به استاندار و دادستان خراسان رضوی نوشت: یکبار مستقیماً به مردم مالباخته پاسخ‌گو باشند و بگویند که برای استیفای حقوق مردم چه تدبیری اندیشیده اند؟

متن این نامه در ادامه آمده است:

« جناب آقای رشیدیان، استاندار خراسان رضوی

جناب آقای صادقی، دادستان خراسان رضوی

سلام‌علیکم

نمی‌دانیم صدای اعتراض و خیابان خوابی ده‌ روزه‌ مردم، تعهدنامه داران و سهامداران شرکت پدیده شاندیز را شنیده‌اید یا خیر، اما لازم است بدانید که ما شنیده‌ایم!

خودتان بهتر می‌دانید که مردم با وعده‌ها و رپورتاژهای خبری چند صدساعته رسانه ملی، با عکس‌ها و مصاحبه‌های نماینده و شخصیت‌های حقوقی، حقیقی و قضایی به پدیده اعتماد کردند.

چه کسی " 8 / 8 / 88 چه روز مهمی است " را از خاطر برده؟ هیچ‌کس!

چه کسی قرار بود، بر اساس قانون، ناظر بر این " تخلف‌هایِ به قول شما مکررِ " پدیده شاندیز باشد، تا این‌چنین مردم را به ورطه نابودی نکشاند؟

شما و مسئولان وقت، نه نظارت کردید، نه به‌زعم کارشناسان در برخورد با تخلفات صحیح عمل کردید و نه این ستاد تدبیرتان، بعد از سه سال تدبیری به خرج داد! دم خروس این ماجرا امروز بیرون زده است، چراکه پس گذشت سه سال از تأسیس این ستاد، هنوز مردم کف خیابان هستند!

تابه‌حال فکر کرده‌اید چه بر سر مردم آمده است؟ یک روز می‌گویید سهامتان را بیاورید به شما برگه‌ای می‌دهیم که شش‌ماهه تبدیل به پول می‌شود! (تعهدنامه) 

حالا هم پس از گذشت نزدیک به چهار سال! می‌‌گویید برگه‌های پول نشده! (تعهدنامه‌ها) را بیاورید، به‌جایش به شما سهام می‌دهیم! مگر مردم ملعبه و بازیچه دست شمایند؟ تدبیرتان همین بود؟!

سؤال و مطالبه امروز ما واضح و مشخص است:

جهت استیفای حقوق سهام‌داران دقیقاً چه کرده‌اید؟

تعهدنامه دارانی که حاضر به دریافت سهام مجدد نیستند که البته قانونا حق با آن‌هاست، تا چند ماه ، چند سال یا چند قرن! دیگر باید صبر کنند تا پدیده به سوددهی برسد و طلب ایشان را پرداخت نماید؟

با توجه به فرموده وزیر کشور جناب آقای رحمانی فضلی، آیا موعد آن نرسیده برای فروش بخشی از پروژه پدیده تصمیم جدی اتخاذ کرده و مطالبات مردم را پرداخت نمایید؟

در یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان حقوقی تعهدنامه داران و سهام‌داران، شرکت کرده و بعد از سه سال تریبون‌های یک‌طرفه، یک‌بار مستقیماً به مردم مالباخته پاسخ‌گو باشید و بفرمایید که برای استیفای حقوق مردم چه تدبیری اندیشیده اید؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول