اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

معاون سازمان برنامه و بودجه:

مدیران متکی به بودجه کنار بروند بهتر است

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه گفت: مدیرانی که صرفاً با تکیه بر پول و بودجه می‌خواهند کار کنند بهتر از پستی را قبول نکنند چون در حال حاضر منابع مالی محدود است.

مدیران متکی به بودجه کنار بروند بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، زهرا اربابی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری، گفت: نگاه به توسعه در سه نسل خلاصه می‌شود که شامل رشد اقتصادی، مشارکت‌های مردم در فعالیت‌های اقتصادی و توجه به توسعه انسانی به جای نگاه صرف به توسعه اقتصادی و منابع است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه توسعه بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست، افزود: اگر به اثرگذاری مردم در توسعه اعتماد کنیم می‌توانیم بگوییم که توسعه رخ داده است.

وی با بیان اینکه مدیران باید به توان کارشناسان خود اعتماد کنند، ادامه داد: به هر دو مدیری که امروز مراسم تودیع و معارفه آن‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار شد توصیه می‌کنم تا با توجه به سیاست‌های اصلی سازمان برنامه و بودجه به توان همه دستگاه‌های اجرایی تکیه کرده و تعامل سازنده و مؤثر با مدیریت کلان استان داشته باشند.

اربابی با تأکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری در زمینه‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت ظرفیت‌های بالایی دارد، عنوان کرد: نباید به صنایع کوچک بی‌توجه بوده و برای توسعه استان تنها تمرکز خود را بر ایجاد صنایع بزرگ معطوف کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه نیاز امروز جامعه ایران را کار مضاعف با روحیه جهادی دانست و گفت: همگی کم و بیش می‌دانند کشور در چه شرایطی قرار دارد و ممکن است چه شرایطی در پیش داشته باشیم بنابراین صرفاً نباید به بودجه تکیه داشته باشیم.

وی به نیروی انسانی به‌عنوان یک منبع غنی خلاقیت و بهره‌وری در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مدیرانی که صرفاً با تکیه بر پول و بودجه می‌خواهند کار کنند بهتر از پستی را قبول نکنند چون در حال حاضر منابع مالی محدود است.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول