اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رسایی:

‏جناب مطهری! خود شکن آینه شکستن خطاست

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: ادعا مضحک مطهری ‏یعنی، رسایی روز مراسم به این جوان گلپایگانی گفته برو از مطهری انتقاد کن، و حتما رسایی به یکباره ـ بدون اینکه مطهری بفهمد ـ کلمات توهين آمیز ‎نادان و ‎احمق را گذاشته در دهان مطهری تا به آن جوان بگويد.

 ‏جناب مطهری! خود شکن آینه شکستن خطاست

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم طی یادداشتی نسبت به کلیپ منتشر شده ار علی مطهری واکنش نشان داد که متن آن به شرح زیر است:

‌‎علی مطهری بعد از افتضاحی که در ‎گلپایگان به بار آورده، بیانیه صادر کرده و در پایان بیانیه، این کار را از قبل طراحی شده توسط رسایی دانسته!

این در حالی است که جوان گلپایگانی که علی مطهری به او توهین می کند، سال گذشته از مبلغان ریاست جمهوری حسن روحانی و از یاران نماینده اصلاح طلب گلپایگان بوده است. فردی هم که متاسفانه در لباس روحانیت است و این جوان را تهدید می کند که میکنمت توی گونی، رییس ستاد انتخاباتی روحانی در شهر گوگدبوده است!

در واقع ادعای مضحک مطهری یعنی حمید رسایی در انتخابات سال قبل، فرد همراه مطهری را ‎رییس ستاد روحانی کرده، به آن جوان منتقد هم گفته برو برای حسن روحانی تبلیغ انتخاباتی کن و هشتک بزن تا 1400 با  روحانی، بعد به او یاد داده تا برای جلسه سخنرانی مطهری در گلپایگان در صفحه اینستاگرامش تبلیغ کند.

ادعای مضحک مطهری ‏یعنی، رسایی روز مراسم به این جوان گلپایگانی گفته برو از مطهری انتقاد کن، و حتما رسایی به یکباره ـ بدون اینکه مطهری بفهمد ـ کلمات توهین آمیز ‎نادان و ‎احمق را گذاشته در دهان مطهری تا به آن جوان بگوید و رسایی به آن طلبه بی ادب همراه مطهری هم گفته برو به آن جوان منتقد بگو‎ که میکنمت توی گونى!

اصلا چند سال قبل هم این رسایی بود که الفاظ رکیک ‎خفه شو، بتمرگ، پفیوز را در دهان علی مطهری گذاشت تا از تریبون مجلس به همکارش بگوید...

پسر خوب، خدا رحمت کند استاد شهید و پدری را که هیچ شباهت اخلاقی به ایشان ندارید، خود شکن آینه شکستن خطاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول