اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

روسای جدید 3 دانشکده دانشگاه تبریز منصوب شدند

با حکم محمدرضا پورمحمدی، رئیس دانشگاه تبریز روسای جدید دانشکده های فنی مهندسی مکانیک، کشاورزی و دامپزشکی منصوب شدند.

روسای جدید 3 دانشکده دانشگاه تبریز منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس دانشگاه تبریز طی احکام جداگانه‌ای موسی رضائی استاد تمام مهندسی مکانیک، گرایش طراحی کاربردی، قادر دشتی استاد گروه آموزشی اقتصاد تولید و مدیریت کشاورزی  و امیرعلی شهبازفر دانشیارآسیب شناسی دامپزشکی را به ترتیب به ریاست دانشکده های فنی مهندسی مکانیک، کشاورزی و دامپزشکی منصوب نمود.

در بخشی از احکام نامبردگان آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده 6 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، به این سمت منصوب می‌شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

موسی رضائی استاد تمام مهندسی مکانیک، گرایش طراحی کاربردی چاپ و ارائه بیش از 100 مقاله در مجلات علمی پژوهشی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی را دارد و مشاور معاون آموزشی، مدیر اداره آموزشی دانشگاه، مدیر آموزشی دانشکده، سرپرست دبیرخانه هیات اجرایی جذب هیات علمی، سرپرست کارگاه آموزشی گروه مهندسی مکانیک و ... از جمله سوابق اجرایی وی است. 

همچنین قادر دشتی استاد گروه آموزشی اقتصاد تولید و مدیریت کشاورزی است، مدیریت گروه اقتصاد کشاورزی و معاون آموزشی دانشکده از سوابق اجرای وی است. چاپ بیش از 50 مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ارایه بیش از 50 مقاله درکنفرانس های داخلی و خارجی و ... از جمله سوابق علمی و آموزشی این استاد است.

سوابق علمی و اجرایی امیرعلی شهبازفر دانشیارآسیب شناسی دامپزشکی نیز می توان به عضو حقیقی کمیته جذب گروه پاتوبیولوژی، استاد راهنمای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشکده و ...، چاپ و ارائه بیش از 50 مقاله در مجلات علمی پژوهشی درکنفرانس های داخلی و خارجی و ... اشاره کرد.

گزارش فارس حاکی است: رئیس دانشگاه تبریز طی نامه های جداگانه ای از خدمات دکتر محمدرضا شبگرد، دکتر باب اله حیاتی و دکتر جواد اشرفی روسای پیشین این دانشکده ها قدردانی نمود.

انتهای پیام/ 60023 /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول