اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل سپاه پاسداران:

مشکلات کشور با تقویت نقش مردم در حوزه اقتصادی حل می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مدیریت جهادی و بسترسازی برای تقویت نقش مردم در حوزه اقتصادی نسخه شفابخش مشکلات اقتصادی کشور است.

مشکلات کشور با تقویت نقش مردم در حوزه اقتصادی حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردارمحمد علی جعفری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه بازدارندگی ندسا سبب ناامیدی دشمنان از چشم اندازی به مرزهای آبی کشور شده است، اظهار داشت: دشمنان ما نیز با توجه به توسعه مقاومت‌های شکل گرفته در منطقه که ناشی از تاثیر انقلاب اسلامی است روز به روز به ناامیدی شان افزوده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت امروز کشور به خاطر فداکاری‌های رزمندگان و ایستادگی ملت عزیز ایران و سایر کشورهای مقاومت است افزود: کشورهای سوریه، لبنان، یمن و فلسطین با ایستادگی سرنوشت خود را با مقاومت انتخاب کرده‌اند و پیروزی در انتظار این ملت‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: نتیجه مقاومت و ایستادگی مهمترین درس و جوهره اصلی انقلاب اسلامی است و خداوند را شاکریم که به عنوان سپاه پاسداران به عنوان حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی در قانون اساسی انتخاب شده‌ایم.

سردار جعفری با بیان اینکه این خود یک توفیق بزرگ است بیان داشت: البته این به تنهایی کفایت نمی‌کند و بایستی در عرصه‌های دفاعی و امنیتی و افزایش توان مقابله و دفع تهدیدات را تقویت کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: با توجه به تجاربی که وجود دارد هرکجا دشمنان اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته، تهدید آنان به خودشان بازگشته و به فرصتی برای ما تبدیل شده است، البته دشمن بیشتر در عرصه امنیتی به دنبال فرصت است چراکه به گفته رهبر انقلاب ما در حوزه سیاسی مطمئن هستیم که دشمن جرات اقدام نظامی علیه کشور ندارد.

سردار جعفری با اشاره به سازماندهی نیروها و بسیجیان در عرصه امنیتی سپاه بیان داشت: ظرفیت همچنان برای افزایش این سازماندهی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: علیرغم مشکلات مردم در حوزه های مختلف، رضایتمندی مردم نسبت به انقلاب و تعصب آنان نسبت به حراست از کیان و سرزمین و اعتقاداتشان تحسین برانگیز است.

وی ضمن اشاره به موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی گفت: یکی از انگیزه‌های جابجایی‌های فرماندهان در سپاه حفظ انگیزه و پویایی در حوزه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه پاسداران با تقدیر از سردار فدوی و رشادت‌های وی در طول حضورشان در این جایگاه بیان داشت: سردار تنگسیری نیز با توجه به سیر مراحل فرماندهی از ذیل تا بالا مطمئنا خواهند توانست برای اجرای سیاست‌ها و وظایف محوله با افزایش پویایی گام بر می‌دارند.

سردار جعفری ادامه داد: اگر برای نقش دادن مردم در اقتصاد بسترسازی شود مشکلات کشور در این حوزه به سرعت حل خواهد شد.

وی افزود: اقدامات فراوانی نظیر خیریه‌ها و ... توسط مردم در حال اجراست که نیازمند حمایت و توسعه است.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبتنی بر تغییر مدیریت کشور به مدیریت جهادی بیان داشت: بایستی توجه داشت که نوع مدیریت کشور باید مدیریت اسلامی باشد نه مدیریت غربی، چرا که مدیریت اسلامی متکی به مردم و برای مردم است.

سردار جعفری در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت پایبندی مدیران به مبانی و اعتقادات دینی افزود: موضوع مهم دیگر، تغییر تفکر و دیدگاه مدیران کشور مطابق مبانی اسلامی است که متاسفانه با توجه به فعالیت برخی مدیران کشور با تحصیلات غربی و مبانی غیراسلامی بر مشکلات مدیریتی کشور افزوده است.

وی با اشاره به وظایف سپاه پاسداران بیان داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی امروز علاوه بر حضور در مرزها و جبهه‌های فیزیکی در عرصه‌ای دیگر برای سپاه واجب شده که همان فضای مجازی و جنگ نرم است که بایستی بیش از پیش به آن توجه داشت.

سردار جعفری ادامه داد: وظیفه حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی علاوه بر حضور شما دریادلان در مرزهای آبی حتی به شهرها، بازار، جامعه و حتی خانه‌های ما باز می‌گردد که نباید از آن غفلت کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه علیرغم تاکید مقام معظم رهبری که نگاه‌ها باید برای حل مشکلات اقتصادی به داخل باشد اما بارها برخی از مدیران کشور  تمام راه حل مشکلات اقتصادی کشور را سیاسی و در نهایت به مذاکره پیوند می‌زنند.

وی در ادامه بزرگترین مشکل کشور را حاکم نبودن مدیریت مبتنی با مبانی اسلامی و اعتقادات دینی دانست و افزود: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی را در تمام حوزه‌ها به ویژه حوزه مدیریتی مورد توجه قرار داده است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول