اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

لزوم اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات/ شفاف‌سازی کاهش هزینه‌ها را در پی دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، گفت: شفاف‌سازی در ساماندهی و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است.

لزوم اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات/ شفاف‌سازی کاهش هزینه‌ها را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی اصغر کاراندیش ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هشت پروژه کلان برای اجرا بیان کرده است، گفت: اگر این پروژه ها و 40 برنامه موجود در زمان رأی اعتماد مورد قبول واقع شوند نتایج ارزشمندی تا پایان دوره دولت دوازدهم به دست خواهد آمد.

انجام وظایف موجود برون‌سپاری می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه این وزارتخانه به سمت وظایف اصلی خود مانند سیاست‌گذاری، نظارت و حمایت و تقویت انجمن‌های هنری حرکت می‌کند، افزود: در همین راستا انجام وظایف موجود برون‌سپاری می‌شوند.

بهبود مستمر کسب و کار حوزه فرهنگ و هنر از اولویت‌های فعلی است

وی با بیان اینکه بهبود مستمر کسب و کار حوزه فرهنگ و هنر از اولویت‌های فعلی است، اضافه کرد: تاکنون 80 مانع از داخل و خارج وزارتخانه شناسایی شده است که درصدد رفع این موانع حرکت می‌کنیم.

کاهش مجوزهای صادره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاراندیش از بررسی و بازبینی صدور مجوزهای موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر و ادامه داد: پس از بررسی 135 مجوز تعدادی از موارد حذف، تعدادی ادغام و مواردی به خدمت تبدیل شدند و نهایتاً به 38 مجوز کاهش یافتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای اتوماسیون هوشمند مراجعان این وزاتخانه تا سه ماه آینده، گفت: این اقدام در راستای طرح میز خدمت و به منظور کاهش مراجعه حضوری مردم اجرا شد.

شفاف‌سازی در ساماندهی و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد دبیر کمیته قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است، افزود: در راستای اجرای این قانون تمامی هزینه‌های مراسم و نمایشگاه‌های موجود از ابتدای فروردین‌ماه تا اواخر تیرماه سال جاری بر روی سایت قرار داده شده است؛ شفاف‌سازی در ساماندهی و کاهش هزینه‌ها بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/68027/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول