اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

معاون رئیس جمهور خبرداد

ابلاغ برنامه جامع اصلاح نظام اداری

معاون رئیس جمهورگفت: ارتقای پاسخگویی و مقابله با فساد از جمله بند‌های برنامه جامع اصلاح نظام اداری است.

ابلاغ برنامه جامع اصلاح نظام اداری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از صداوسیما، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای اداری استان سمنان گفت: این دستورالعمل 10 برنامه‌ای، دو برنامه جدید دارد که شامل ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری و نیز ارتقای بهره‌وری در نظام اداری و اقتصادی با توجه به شرایط فعلی کشور است.

جمشید انصاری افزود: از سال 94 تا ابتدای امسال در مجموع 120 هزار نفر از بدنه دولت کم شده، ولی علیرغم این کوچک سازی دولت، برای رفاه حال مردم و افزایش خدمات دهی به آنها، به نیروهای وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت اضافه شده است.
وی همچنین با اشاره به برخی خبرها درباره حقوق و مزایای کارمندان گفت: کارکنان دولت شرایط بودجه‌ای را می‌دانند و علیرغم اینکه دولت محدودیت بودجه‌ای دارد، ولی این نباید بهانه‌ای باشد که به حقوق و مزایای کارمندان و مدیران خود بی توجهی کند.
وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام زیرساختی و عمرانی دولت نیازمند حدود شش هزار میلیارد ریال منابع مالی است، افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام و زیرساختی کشور در صورت تخصیص 10 درصد کل اعتبارات به بخش عمران، 13 سال طول می‌کشد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به این که دولت الکترونیک فساد اداری و تماس مردم با کارکنان را کاهش می‌دهد، به عزم دولت در مقابله با فساد در نظام اداری اشاره و تصریح کرد:  تا پایان دولت دوازدهم  2 هزار و 200 خدمت دولتی، الکترونیک ارائه می‌شود تا با قطع ارتباط مردم با کارکنان، سلامت اداری در کشور افزایش یابد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول