اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

امام جمعه موقت سمیرم:

شورای نگهبان جلوی ورود بی‌سوادان به مجلس را بگیرد

امام جمعه موقت سمیرم گفت: شورای نگهبان نیز باید بر انتخاب نمایندگان نظارت داشته باشد و از آن‌ها آزمون و مصاحبه بگیرد تا افراد به قول خودشان بی‌سواد وارد مجلس نشوند.

شورای نگهبان جلوی ورود بی‌سوادان به مجلس را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت الاسلام قاسم بهرامی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه سمیرن اظهار کرد: اهداف جنگ رسانه‌‌ای ایجاد اضطراب، یأس نا امیدی و احساس بن‌بست و بدبینی به نظام است و می‌خواهند بگویند نظام به آخر کار رسیده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: جنگ اقتصادی و رسانه‌ای زیاد است اما این جنگ می‌خواهد کاری کند که مردم ناامید شوند؛ جنگ اقتصادی وجود دارد که یک سری عوامل خارجی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود در رأس کار هستند و یک سری عوامل داخلی نیز که آتش‌بیار ستون پنجم و عوامل نفوذی هستند و خط فکری را از آن‌جا می‌گیرند که بیشترین ضربه را این افراد به کشور می‌زنند.

امام جمعه موقت سمیرم یکی راه‌های مقابله با مشکلات اقتصادی را در قالب اقتصاد مقاومتی عنوان و بیان کرد:  باید مطالبه‌گر باشیم و قوه قضائیه باید محتکران را جلوی مردم مجازات کند چرا که محتکران خائن هستند.

وی در ادامه  تأکید کرد: باید از رئیس جمهور مطالبه کنیم که قیمت دلار و ارز را ثابت و کنترل امور را به دست گیرند؛ رئیس مجلس به نمایندگان تذکر دهد که دغدغه مردم اقتصاد و معیشت است و نباید از سیاست و ممنوع التصویری افراد بگویند درحالی که مردم به نان شب‌شان محتاج هستند.

بهرامی ادامه داد: شورای نگهبان نیز باید بر انتخاب نمایندگان نظارت داشته باشد و از آن‌ها آزمون و مصاحبه بگیرد تا افراد به قول خودشان بی‌سواد وارد مجلس نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به فرا رسیدن ماه محرم، بهترین زمانی است که می‌توان فرزندانمان را تربیت کنیم و پدر و مادر باید باصبوری فرزندان کوچک را هم در عزاداری مساجد و حسینیه‌ها ببرندتا احساساتشان از هم اکنون شکل بگیرد تا در بزرگی دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/63077/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول