اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان زنجان مطرح کرد

فروش محصولات مهمترین مشکل تعاونی‌های زنجان/ تعاونی‌های صادرات در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه فروش محصولات مهمترین مشکل تعاونی‌های زنجان گفت: در همین راستا تعاونی‌های صادرات در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

فروش محصولات مهمترین مشکل تعاونی‌های زنجان/ تعاونی‌های صادرات در زنجان راه‌اندازی می‌شود

محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که توسط اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در راستای حمایت بیشتر از بخش تعاون در دست پیگیری است؛ بحث راه‌اندازی تعاونی‌های صادرات است.

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان زنجان یکی از مهمترین مشکلات تعاونی‌ها را فروش محصولات عنوان کرد و گفت: به همین منظور به دنبال راه‌اندازی تعاونی‌های صادرات در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از دانش‌آموختگان رشته مدیریت بازرگانی در استان جویای کار هستند که بستر مناسبی برای استفاده از ظرفیت آنها فراهم نشده است؛ تصریح کرد: با ایجاد شرکت‌های تعاونی خدمات بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان مشکل اصلی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات شرکت‌های تعاونی در استان را حل کرد.

یوسفی با اشاره به صادرات 17 میلیون دلاری کالا توسط تعاونی‌های استان در سال گذشته بیان کرد: عمده محصولات صادر شده تعاونی‌ها شمش روی؛ کالاهای عمومی بازرگانی؛ سنگ‌های ساختمانی و صنایع دستی از جمله چاروق؛ کیف چرم و ظروف مسی بوده است.

وی افزود: طبق پیش‌بینی صورت گرفته در تلاش هستیم که صادرات بخش تعاون در استان زنجان به 15 میلیون دلار برسد.

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در ادامه به موضوعات نظارتی از تعاونی‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: در پنج ماه گذشته از سال‌جاری 470 مورد عملیات نظارت بر تعاونی‌ها شامل نظارت عمومی؛ بازدید مالی از تعاونی‌ها؛ نظارت بر مجامع عمومی تعاونی‌ها؛ حسابرسی از تعاونی‌ها؛ اخذ و بررسی صورت‌های مالی تعاونی‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول