اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

نماینده مردم اهر، هریس در مجلس عنوان کرد

بیشترما افراد شعارگو هستیم تا عمل‌گرا/ برخی تریبون به دست‌ها جامعه را بد نشان می‌دهند

نماینده مردم اهر، هریس در مجلس گفت: مشکلات ارزی بخشی به سوءمدیریت‌ها مرتبط بوده ولی بخشی هم به موضوعات سیاسی مرتبط است.

بیشترما افراد شعارگو هستیم تا عمل‌گرا/ برخی تریبون به دست‌ها جامعه را بد نشان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیت‌الله عبداللهی ظهر امروز در همایش ملی سوادآموزی و توسعه مهارت‌ها در مجتمع فرهنگیان تبریز اظهار کرد: بنده یک نهضتی و با سمت آموزش‌یار بودم و علاقه زیادی به این مجموعه دارم.

وی با اشاره به تلاش‌های ارزنده نهضت سوادآموزی تصریح کرد: توسعه کشور ناشی از سوادآموزی است و کاملاً حس می‌شود که توسعه با اهمیت به آموزش ایجاد می‌شود.

نماینده مردم اهر در مجلس، سفر خود به حج را مورد اشاره قرار داد و گفت: در عربستان من دقت کردم که این کشور شاید از لحاظ گردشگری پیشرفت کرده است ولی از نظر سواد سطح پایینی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر جایی که بخواهیم توسعه‌ای ایجاد شود، باید به سمت انسداد بی‌سوادی رفت چراکه وقتی یک کشاورز پیر و بی‌سواد است، نمی‌توان از طریق آن طرح‌های کشاورزی و بهینه‌سازی مصرف را به خوبی اجرا کرد.

عبداللهی بیان کرد: بنده از حج زودتر آمدم و طی ۱۴ روز اعمال و زیارت را انجام داده و به ایران برگشتم چراکه به عنوان نماینده وظایفی در کشور دارم و ماندن یک ماه در عربستان فایده‌ای نداشت.

وی با تاکید به اینکه مشکل اصلی ما این است که افراد شعارگو بوده و عملی نیستیم، گفت: قبول کنیم بخشی از سیستم را فساد گرفته است و البته این بخش کم است و نباید به همه جا تعمیم داد.

نماینده مردم اهر در مجلس اذعان داشت: متاسفانه هر کسی پشت تریبون آمد سعی بر بی‌اعتمادسازی جامعه داشته و جامعه‌ را به گونه‌ای نشان داد که انگار هیچ زحمت‌کش یا دلسوزی وجود ندارد.

وی بیان کرد: همه زحمت کشیده و تلاش کرده و کشور را به اینجا رسانده‌ایم و اگر با یکدلی پیش رویم مشکلات حل می‌شود چراکه وقتی در جامعه‌ای معتاد وجود دارد ،نمی‌توان آن را تعمیم به کل جامعه داد و گفت که همه جامعه معتاد هستند.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر برخی کشورهای عربی حتی بیشتر از عربستان مانع فروش نفت ایران هستند، گفت: ما مشکلاتی داریم که باید همدیگر را باور کرده و همه قوه‌ها و مجموعه تحت اوامر ولی‌فقیه جلو رفته و در مقابل دشمن مقاومت کنیم، قطعاً از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: مشکلات ارزی بخشی به سوءمدیریت‌ها مرتبط بوده ولی بخشی هم به موضوعات سیاسی مرتبط است.

نماینده مردم اهر در مجلس ادامه داد: افزایش نرخ دلار و برخی مشکلات دیگر سریع در کشور اتفاق افتاد که باید با تلاش جلو رفت و اگر تبلیغات سویی علیه نمایندگان ایجاد می‌شود، قابل قبول نیست.

وی متذکر شد: چرا باید علیه نمایندگان پاکدست حرف‌هایی زده شود، به طوریکه برای نمونه خود آقای پزشکیان از جمله نمایندگان دلسوز و پاکدست هستند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول