اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

پس از مشخص شدن سرپرست هیأت تکواندو اصفهان

رئیس سابق هیأت تکواندو: مشغله در کانون وکلا سبب استعفایم شد/ اسب زین‌کرده‌ای را تحویل دادم

رئیس سابق هیأت تکواندو استان اصفهان گفت: کار کردن با افرادی که منافع شخصی را به منافع هیأت ترجیح می‌دادند را دوست نداشتم.

رئیس سابق هیأت تکواندو: مشغله در کانون وکلا سبب استعفایم شد/ اسب زین‌کرده‌ای را تحویل دادم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته گذشته بود که خبر استعفا رئیس هیأت تکواندو استان اصفهان در رسانه‌های خبری منتشر شد و زمانی که خبرنگار فارس مسأله را از فرهاد رستم‌شیرازی جویا شد، رئیس وقت هیأت تکواندو استان اصفهان ترجیح داد تا زمان مشخص شدن سرپرست هیأت صحبتی نکند.

شنبه صبح بود که مشخص شد طی ابلاغیه فدراسیون تکواندو، حسین کفعمی به عنوان سرپرست هیأت تکواندو استان اصفهان مشخص شده است؛ کفعمی سابقه کار در باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و پیکان و همچنین ریاست هیأت تکواندو اصفهان در سال‌های گذشته را دارد.

فرهاد رستم‌شیرازی امروز گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: استعفای من چند دلیل از جمله دلایل شخصی و شغلی داشت؛ در انتخابات کانون وکلا نایب‌رئیس این کانون شدم و به همین دلیل وقت زیادی نداشتم و البته منظورم وقت فکری است.

وی افزود: در 3 سال گذشته نیز در هیأت تکواندو استان اصفهان حضور فیزیکی زیادی نداشتم، علی‌رغم این‌که در جریان ریز اتفاقات هیأت تکواندو بودم ولی حضور فیزیکی را لازم نمی‌دانستم و سیستمی که ایجاد شده بود، بیشتر کار می‌کرد؛ دفتر من کاملا در اختیار هیأت تکواندو قرار گرفته بود و به مسائل و مشکلات این هیأت رسیدگی می‌کردم اما احساس کردم شاید نتوانم مانند سابق وقت بگذارم.

رئیس سابق هیأت تکواندو استان اصفهان با اشاره به اصلی‌ترین دلیل استعفای خود گفت: بزرگ‌ترین مشکلی که در ورزش داریم بحث اخلاق ورزشی است که نیاز به کار زیادی دارد؛ این‌که عده‌ای برنامه‌ریزی کنند، کار کنند و در زمان نتیجه‌گیری مجبور شویم ضرر عده‌ای دیگر را بخوریم، کار قشنگی نیست.

رستم‌شیرازی ادامه داد: چندین مورد داشتیم که افرادی، مربیان و قهرمانان برای مسائل و منافع شخصی خودشان، منافع هیأت تکواندو را به بازی گرفتند که این نوع کار کردن را دوست نداشتم و نمی‌توانستم تحمل کنم و این یکی از دلایل اصلی استعفای من بود.

وی در خصوص وضعیت تکواندو اصفهان نیز تصریح کرد: تکواندو اصفهان پتانسیل فنی، امکانات و نیرو‌های خوبی دارد و اگر مسائل درونی حل شود و مربیان و قهرمانان منافع هیأت را بر منافع فردی خود ترجیح دهند، اصفهان در رده‌های بالای تکواندو در کشور خواهد بود.

رئیس سابق هیأت تکواندو استان اصفهان بیان داشت: تعداد مربیان بین‌المللی و داوران اصفهان بعد از تهران بیشترین تعداد را دارند و تکواندو اصفهان امکان پیشرفت زیادی دارد؛ شرکت در لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور تنها راه برای رشد در رشته‌های ورزشی است و هیأت تکواندو استان اصفهان نیز در بیشتر لیگ‌ها نماینده داشت و تیم شرکت می‌دادیم.

رستم‌شیرازی با بیان این‌که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال هیأت تکواندو مشکلی نخواهد داشت، اذعان کرد: زمانی که به هیأت تکواندو استان اصفهان آمدم مقادیر زیادی بدهی وجود داشت و چند ماهی فقط مشغول پرداخت بدهی‌ها بودیم اما اکنون مدعی هستم هیچ بدهی نداریم.

وی افزود: برای مسائل مادی باید زحمت زیادی کشید و ارتباطات زیادی برقرار کرد چون ورزش بدون پول امکان ندارد و اداره ورزش و جوانان حدود 50 میلیون تومان به ما پرداخت کرد در حالی که گردش مالی هیأت تکواندو چیزی حدود 950 میلیون تومان بود؛ البته توان فدراسیون‌ها و اداره ورزش بیشتر از این نیست و اگر رئیس هیأت بتواند جذب مالی داشته باشد آن رشته پیشرفت خواهد کرد.

رئیس سابق هیأت تکواندو استان اصفهان در مورد آینده تکواندو اصفهان گفت: مربیان و قهرمانان مسائل شخصی خود را کنار بگذارند و برای استان خود کار کنند و تعداد زیادی از قهرمانان ما در سایر استان‌ها بازی می‌کنند و این موضوع زمانی که اصفهان خودش تیم نداشته باشد قابل قبول نیست نه این‌که در اصفهان نیاز داشته باشیم اما بازیکنان به خارج از استان بروند.

رستم‌شیرازی خاطر‌نشان کرد: اسب زین‌کرده‌ای را تحویل می‌دهم و تا پایان سال هیأت تکواندو استان اصفهان مشکلی از لحاظ امکانات و تجهیزات نخواهد داشت.

وی در پایان سخنانش یاد‌آور شد: حسین کفعمی از مدیران ورزشی قوی است که سابقه کار در هیأت تکواندو اصفهان و تهران را دارد، خیلی سخت بود که وی را برای این مسؤولیت راضی کنیم؛ برای او آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم همه با کفعمی همکاری کنند و خودم نیز هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

انتهای پیام/63090/ث30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول