اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

مسؤولان قبلی و فعلی نظام از قانون تمکین کنند

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان سابق و جدید باید به احکام قضائی تمکین داشته باشند.

مسؤولان قبلی و فعلی نظام از قانون تمکین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت‌الاسلام‌ سید صادق طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش زواره گفت: مسند قضاوت بسیار سخت است و می‌بینیم در شرایط فعلی مسائل سیاسی با مسائل قضائی تداخل پیدا می‌کند.

وی با بیان این که مسؤولان سابق و جدید باید به احکام قضائی تمکین داشته باشند اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور با توجه به گستردگی فضای مجازی به‌سادگی مسائل قضائی و قضات تحت‌فشار هستند و با مسائل سیاسی و اجتماعی که ایجاد می‌کنند شرایط قضاوت را سخت‌تر می‌کنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجموعه دستگاه قضائی در پرونده‌های مختلف آنچه احساس می‌کنند از احکام قانونی و شرایط صحیح حاکم بر پرونده، حکم عادلانه صادر کنند، گفت: اتهاماتی که این روزها به قوه قضائیه زده می‌شود سیاسی و اجتماعی است و قصد دارند دستگاه قضائی را از مسؤولیت و مأموریت اصلی خود خارج کنند که امیدوارم این‌طور نشود.

وی با اشاره به کمبود نیرو در دادگاه زواره خواستار به‌کارگیری نیروهای بومی در این دادگاه شد.

در ادامه علیرضا نقدی ریاست سابق دادگاه زواره به گزارش 61 ماهه این دادگاه پرداخت.

وی گفت: از ابتدا محل استقرار دادگاه در ساختمان استیجاری قدیمی بود ولی با همکاری مسؤولان استانی محل دادگاه را به محل کنونی به همراه شورای حل اختلاف تغییر پیدا کرد و شورای حل اختلاف را هم از نوبت عصر به صبح جابجا کردیم.

رئیس سابق دادگاه زواره گفت: نزدیک به 4 سال با رایزنی‌های زیاد برای تحویل زمین دادگستری زواره، توانستیم زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر تملک رسمی خارج کنیم.

وی افزود: ورودی پرونده‌های دادگاه بخش زواره تعداد 11 هزار و 297 فقره بوده است که تعداد 10 هزار 795 فقره مختومه شده است.

ریاست دادگاه زواره گفت: به علت نوپایی دادگاه نیروی تازه نبود ولی با همکاری مسؤولان، تعداد 8 نفر در حال خدمت‌رسانی هستند و 3 نفر هم در حال جذب هستند.

وی افزود: کلیه طلافروشی‌های بخش زواره با همکاری نیروی انتظامی به مسائل امنیتی روز مجهز کرده‌ایم و همچنین 13 هزار مترمربع از زمین‌های منابع طبیعی را خلع‌ید کردیم.

انتهای پیام/63094/ث10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول