اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

با حضور نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس

ساخت ۶۰ واحد مسکونی محرومان در دهگلان کلنگ‌زنی شد

با حضور نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، ساخت ۶۰ واحد مسکونی توسط سپاه در دهگلان آغاز شد.

ساخت ۶۰ واحد مسکونی محرومان در دهگلان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکونی محرومین در دهگلان، اظهار کرد: این واحدها در سطح شهرستان دهگلان و با  مساحت ۵۰ مترمربع احداث می‌شود.

وی افزود: اعتبار هر یک از این واحدها ۳۵۰ میلیون ریال است که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران ناحیه دهگلان تامین شده است.

امانی با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کاهش نیاز‌های محرومان و نیازمندان خاطرنشان ساخت: ساخت و اجرای این واحدهای مسکونی توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران شهرستان دهگلان انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این واحدها تحویل نیازمندان و محرومانی که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی شده‌اند داده شود.

مراسم کلنگ‌زنی این واحدهای مسکونی در روستای حسینی بخش مرکزی دهگلان  با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندار، بخشدار، روسای ادارات آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و کمیته امداد شهرستان دهگلان ظهر امروز برگزار شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول