اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بازگشت پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم به استان مازندران

یاران سیدالشهدا(ع) همزمان با محرم به دیار علویان باز می‌گردند

حال که صدای پای قافله کربلا می‌آید، شهدای مدافع حرم این اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا«ع» از راه می رسند تا بار دیگر تاریخ شاهد مردانی باشد که در دفاع از ولایت اگر هزاران بار تکه تکه شوند دست از امام زمان خویش برنخواهند داشت.

یاران سیدالشهدا(ع) همزمان با محرم به دیار علویان باز می‌گردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، به مناسبت بازگشت پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم به استان مازندران، اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی سپاه کربلا مازندران منتشر شده که متن این اطلاعیه به این  شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
شهدای مدافع حرم در زمان حیات خود از اولیاء الهی به شمار می‌روند. امام خامنه ای( مدظله العالی)

در روزگاری که یزدیان زمان در چهره آمریکا، صهیونیسم و آل‌سعود برای ضربه‌زدن به اسلام ناب محمدی و انحراف جهان اسلام با راه اندازی گروهک‌های تکفیری تروریستی داعش برای ترویج افکار شیطانی از هیچ جنایتی فرو نگذاشتند، شهدای مدافع حرم با بصیرتی مثال‌زدنی در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل‌الله با غیرت مثال‌زدنی در میدان مبارزه حاضر شدند و با خلق حماسه‌ای بی‌بدلیل طومار فتنه شمرصفتان زمانه را در منطقه در هم پیچیدند و پرچم پرافتخار کربلا را برافراشته نگه داشتند.


شیرمردان دیار علویان که در عرصه دفاع از حریم انقلاب و ولایت برای شکستن جبهه جهانی کفر در جنگ‌های نیابتی در منطقه یکه تاز جهاد و شهادت هستند، با تقدیم چهل شهید مدافع حرم به حریم آل‌الله، بیعتی ناگسستنی با ولایت را به نمایش گذاشتند و در صف لشکر جبهه مقاومت جهان اسلام همچنان دوران هشت سال دفاع مقدس، خط شکن و خط نگهدارند.


حال که صدای پای قافله کربلا می‌آید، شهدای مدافع حرم این اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا«ع» از راه می رسند تا بار دیگر تاریخ شاهد مردانی باشد که در دفاع از ولایت اگر هزاران بار تکه تکه شوند دست از امام زمان خویش برنخواهند داشت.


پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم سردار رشید اسلام سیدجلال حبیب‌الله‌پور و سیدسجاد خلیلی دو سید از سلاله پاک زهرای اطهر اولین مدافع حرم که در نبرد با شجره خبیثه داعش، این مولود نامیمون مثلث شیطان بزرگ، رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و آل‌سعود و گروه‌های تروریستی؛ به قافله یاران سیدالشهداء پیوستند همزمان با ورود کاروان اباعبدالله الحسین(ع) به سرزمین پر بلای کربلا به خطه شهیدپرور استان مازندران باز می‌گردد.


سیدجلال حبیب الله‌پور در درگیری با گروهک‌های تروریستی در استان درعا، جنوب سوریه و در منطقه "بُصری حَریر" در تاریخ 31 فروردین 94 به درجه رفیع شهادت نائل آمد که به خاطر شرایط نامناسب منطقه پیکر مطهرشان در منطقه ماند و بعد از تلاش‌های فراوان و آزادسازی این منطقه توسط نیروهای مقاومت و بعد از مدتها تفحص، پیکر مطهرشان در ایام دهه غدیر شناسایی و بعد از انجام آزمایشات DNA احراز هویت شد.


حبیب لشکر همیشه پیروز 25 کربلا بعد از گذشت 1238 روز، سه‌شنبه 20 شهریورماه 97 به زادگاه خود در محله فروغی شهرستان بابلسر باز خواهد گشت.


شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی متولد 1372 و 23 ساله از پاسداران ولایی لشکر 25 کربلا مازندران از شهرستان بهشهر بودند که در تاریخ 21 فروردین 1395 در تک اول در درگیری‌های خان‌طومان مجروح و مفقودالاثر شدند که با عنایت حضرت امیرالمومنین (ع) در ایام عید غدیر پیکر مطهرشان در اطراف خان‌طومان کشف و بعد از انجام مراحل آزمایشات DNA احراز هویت شد و بعد از 882 روز به آغوش مردم شهید پرور استان مازندران و شهرستان بهشهر باز خواهد گشت.


**مراسم شب وداع شهیدان حبیب‌الله پور و خلیلی دوشنبه‌شب 19 شهریورماه از ساعت 21 در حسینیه عاشقان کربلا ساری و با حضور همرزمان و خیل مردم علاقه مند به شهداء برگزار خواهد شد.


**مراسم وداع شهید مدافع حرم سیدسجاد خلیلی سه‌شنبه 20 شهریور همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی شهرستان بهشهر برگزار و پیکر مطهرشان صبح روز چهارشنبه 21/6/97 ساعت 9 صبح از جلوی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع خواهد شد.


**مراسم وداع شهید مدافع حرم سید جلال حبیب‌الله‌پور نیز در روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر برگزار و پیکر مطهرشان در روز پنج‌شنبه 22 شهریورماه از ساعت 9 صبح از مقابل سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم  (ع) این شهرستان تشیع خواهد شد.


از آحاد مردم ولایی مازندران دعوت می‌شود با حضور عاشورایی در این مراسم، ضمن پاسداشت مقام شهدای تاریخ ساز مدافع حرم، جلوه‌ای از وحدت و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ارزش های عاشورای حسینی و تداوم راه پرعزت شهیدان را به نمایش گذاشته و پیام ویژه سالار شهیدان «هیهات من الذله» به دشمنان اسلام و انقلاب را در معرض جهانیان قرار دهند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول