اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

مسؤول مسابقات سبک شین دن کای:

مسابقات قهرمانی کشوری کاراته در رودهن برگزار شد/ تیم ملی برای مسابقات جهانی آماده ‌می‌شود

مسؤول مسابقات قهرمانی کشور در رشته کاراته گفت: با تأیید فدراسیون جهانی تیم ملی کاراته شین دن کای برای مسابقات آلمان اعزام خواهد شد.

مسابقات قهرمانی کشوری کاراته در رودهن  برگزار شد/ تیم  ملی برای مسابقات جهانی آماده ‌می‌شود

سعید کردلو در حاشیه برگزاری یازدهمین مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی رودهن برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودهن، اظهار داشت: سبک شین دن کای یک سبک آزاد و تازه تأسیس در رشته جذاب کاراته است که توسط کانچو حمید سلطانی در جهان بنیان‌گذاری شد و یک سبک کاملاٌ ایرانی است و باعث افتخار است که در فدراسیون جهانی کاراته این سبک روزبه‌روز بااستعدادهایی که در خود جای‌داده روبه‌پیشرفت است.

مسؤول مسابقات کای کاراته قهرمانی کشور ادامه داد: سبک شین دن کای کاراته به‌خوبی در جهان در حال رشد است و به خاطر سابقه خوبی که در فدراسیون جهانی کاراته پیدا کرده است، موفق شدیم یازدهمین دوره مسابقات را به میزبانی تهران و در رودهن برگزار نماییم.

سطح مسابقات قهرمانی کشور در رودهن بالابود

کردلو در خصوص سطح مسابقات بیان کرد: تمامی سبک‌های کاراته در یک حد هستند و برخی سبک‌ها مانند کیوکشین بهتر شناخته شدند و پس‌از آن سبک شین دن کای هست که در رده سبک‌های آزاد قرار دارد.

وی افزود: سطح یازدهمین دوره مسابقات که در بخش رودهن برگزار شد بااینکه با مشکلاتی مانند نبود تشک تاتمی استاندارد روبرو بودیم و مجبور شدیم از تهران به رودهن انتقال دهیم، اما 9 تیم خوب از سراسر کشور شرکت کردند و در لحظه‌های آخر سه تیم خراسان رضوی، اصفهان و شیراز به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقات انصراف دادند.

با حمایت مسؤولان تیم ملی خوبی خواهیم داشت

مسؤول مسابقات کای کاراته قهرمانی کشور بیان خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان به‌خوبی سبک شین دن کای کاراته را حمایت کنند می‌توانیم در آینده نزدیک حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم و از همین جوانان خوب یک تیم ملی بسیار عالی را برای رقابت‌های جهانی آماده کنیم.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک یک دوره مسابقات جهان را در آلمان خواهیم داشت و منتظر دستورالعمل فدراسیون جهانی کاراته هستیم و تیم ملی کاراته در سبک شین دن کای برای این مسابقات آماده خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با تلاش و حمایت‌های مسؤولان در مسابقات جهانی، نام جمهوری اسلامی ایران را بدرخشد.

کردلو در خصوص برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی شین دن کای کاراته به میزبانی رودهن تصریح کرد: زمانی که مسابقات در آلمان به تأیید رسید بسیار تلاش‌ها شد تا یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک شین دن کای کاراته در خود تهران برگزار شود اما به دلیل این‌که کار خود را از رودهن آغاز کرده بودم و این منطقه استادها و ورزشکارهای بسیار خوبی در رشته کاراته دارد با رایزنی‌هایی که انجام دادیم موفق شدیم این دوره از مسابقات را به میزبانی رودهن برگزار کنیم که از همین طریق از مسؤولان امر و به‌خصوص پهلوان احمد بابایی که یازدهمین دوره مسابقات کاراته کشور را حمایت کردند، قدردانی می‌کنم.

مسؤول مسابقات کای کاراته قهرمانی کشور بیان کرد: بیش از 180 ورزشکار در این دوره از مسابقات به رقابت پرداختند که تیم‌های رودهن به نمایندگی از استان تهران، استان خوزستان و البرز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

کردلو در پایان متذکر شد: از هیأت های کاراته در سراسر کشور خواهش می‌کنیم که سبک شین دن کای را تحت حمایت خود قرار دهند تا جوانان بتوانند با علاقه مندی خاصی در مسابقات حضور پیدا کنند و هر چه ورزشکاران موفقی داشته باشیم می‌توانیم تیم ملی مقتدرتری برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

انتهای پیام/67029/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول