اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان خبر داد

کشف محموله 50 میلیارد تومانی لوازم یدکی در سمنان/ مالک دوتابعیتی بازداشت شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از کشف محموله 50 میلیارد تومانی لوازم یدکی در بخش ایوانکی استان سمنان خبر داد و گفت: مالک دوتابعیتی این انبار بازداشت شده است.

کشف محموله 50 میلیارد تومانی لوازم یدکی در سمنان/ مالک دوتابعیتی بازداشت شد

عیسی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از توقیف محموله 50 میلیارد تومانی لوازم یدکی در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مردمی که در روزهای اخیر همکاری خوبی با اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان دارند، انبار محل اختفای این لوازم در سمنان کشف شد.

وی ادامه داد: در این انبار که مورد بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان سمنان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی این استان قرار گرفت، انواع لوازم یدکی خودرو کشف و بررسی بیشتر پرونده در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان صفحه کلاج، میل‌لنگ و سوپاپ را عمده لوازم یدکی نگهداری‌شده در این انبار نام برد و بیان کرد: اختفای لوازم یدکی در شرایطی که بازار به آن نیاز دارد، امر ناپسندی است که در این فقره نیز مشارکت مردم سبب شد تا این انبار کشف و پرونده پیگیری شود.

فاضلی بیان کرد: کارشناسان امر، ارزش کالاهای مکشوفه در این انبار را بیش از  50 میلیارد تومان برآورده کرده‌اند که رقم کمی نیست و نشان می‌دهد چه حجم از لوازم یدکی در این انبار نگهداری می‌شده است.

وی بیان کرد: بازرسان محموله مکشوفه را توقیف کردند و در همین راستا، پرونده‌ای در اداره کل تعزیران حکومتی استان سمنان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به احضار مالک این انبار و بررسی توضیحات او افزود: در توضیحات مالک آمده که فردی دوتابعیتی بوده؛ ولی اسناد ارائه‌شده از سوی وی درباره انبار لوازم یدکی مورد قبول واقع نشد و از همین رو، تعزیرات حکومتی استان سمنان به تخلف رأی داد.

فاضلی بیان کرد: اسناد گمرکی که از سوی مالک این انبار ارائه شده بود، متعلق به سال‌های 86 و 89 تا 93 بود که قانون آنها را نمی‌پذیرفت.

وی تصریح کرد: سامانه جامع انبارها تکلیف می‌کند که همه انبارها باید ثبت شوند و در صورتی که انبار نگهداری کالایی در سامانه مربوطه ثبت نشده باشد، متخلف تشخیص داده می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به بازداشت مالک انبار گفت: رأی نهایی هنوز صادر نشده و نمی‌توان درباره سرانجام کالاهای مکشوفه اظهار نظری کرد.

فاضلی بیان داشت: این انبار در بخش ایوانکی شهرستان گرمسار کشف شده و پرونده در شعبه قاچاق تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول