اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع):

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان خبر داد و گفت: پیام این رزمایش امیدآفرینی برای مردم، یأس و ناامیدی برای دشمنان و ایجاد شور و نشاط برای بسیجیان است.

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان برگزار می‌شود

محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، نمایش اقتدار بسیجیان برای ایجاد هراس در دل دشمنان است.

وی با بیان این‌که این رزمایش موجب دلگرمی مردم شهیدپرور اصفهان است، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره رهرو ولایت هستند و تحریم و تهدید نمی‌تواند در اراده پولادین آن‌ها خللی ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان گفت: این رزمایش در 3 مرحله طراحی شده که مرحله نخست آن در ماه‌های گذشته با اجرای تمرینات تاکتیکی و تخصصی گردان‌های بیت‌المقدس انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم 21 شهریور و مرحله سوم 5 آذرماه سال جاری در یکی از روزهای محرم و هفته دفاع مقدس با تجمع ده‌ها هزار نفری بسیجیان در یکی از نقاط تجمع شهر اصفهان انجام می‌شود.

رضایی اذعان داشت: زمان دقیق آغاز مرحله دوم این رزمایش صبح روز چهارشنبه 21 شهریور ماه از ساعت 7 صبح خواهد بود که این مرحله تا صبح روز پنجشنبه 22 شهریور ماه نیز ادامه می‌یابد؛ پیام این رزمایش امیدآفرینی برای مردم، یأس و ناامیدی برای دشمنان و ایجاد شور و نشاط برای بسیجیان است.

وی ادامه داد: همزمان با این رزمایش بیش از 12 گروه جهادی این ناحیه بسیج در عرصه‌های عمرانی، پزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم حاشیه کلان‌شهر اصفهان حضور می‌یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان با بیان این‌که این مرحله از رزمایش در دو بخش اردوگاهی و شهری برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: نیروهای بسیجی در مرحله شهری پس از حضور در گلستان شهدای اصفهان، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در ادامه نیروها به صورت ستون‌کشی از گلستان شهدا تا خیابان چهارباغ پیاده‌روی کرده و در این محل اقدام به برگزاری عزاداری و اقامه نماز مغرب و عشاء خواهند کرد؛ این ستون کشی یادآور اعزام‌های نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس و زنده کردن حال و هوای خاطرات آن دوران در آستانه هفته دفاع مقدس است.

رضایی بیان داشت: در بخش دوم این مرحله از رزمایش، نیروها برای انجام تمرینات تاکتیکی به منطقه عمومی اردوگاه قدس علویجه اعزام خواهند شد؛ در این حضور که در راستای آمادگی، حفظ و انسجام نیروهای گردان‌های بیت‌المقدس انجام می‌شود، تنها بخش کوچکی از توان بسیج به نمایش در می‌آید.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی آموزشی برنامه کلاس‌های سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و تربیتی و اخلاقی در مناطق محروم خواهند داشت و گروه‌های فرهنگی متشکل از متخصصان آسیب‌های اجتماعی در 5 منطقه مبتلابه آسیب‌های اجتماعی حضور خواهند یافت و در حوزه‌های اجتماعی از جمله پیشگیری از اعتیاد و طلاق، برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت.

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع)اصفهان با بیان این‌که اولویت اول بسیج خدمت‌رسانی به مردم است، ابراز داشت: گروه‌های عمرانی تعمیر 9 باب واحد مسکونی را با همکاری کمیته امداد در دستور کار داشته و 3 تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص در 4 منطقه محروم به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول