اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

مرگ دختر مجری تلویزیونی در امریکا به علت مصرف مواد مخدر

آنجلا کنک مجری مشهور تلویزیونی در امریکا از مرگ دختر خود امیلی به علت مصرف شدید یک ماده مخدر به نام فنتانیل خبر داده است.

مرگ دختر مجری تلویزیونی در امریکا به علت مصرف مواد مخدر

آنجلا کنک مجری مشهور تلویزیونی در امریکا از مرگ دختر خود امیلی به علت مصرف شدید یک ماده مخدر به نام فنتانیل خبر داده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از تک تایمز، نکته قابل تامل این است که خبرنگار یادشده از ده سال قبل تا به حال در زمینه پوشش اخبار مربوط به مصرف مواد مخدر در آمریکا فعال بوده و زمینه اصلی کاری وی همین بوده است.

آنجلا کنک بارها گزارش های خبری پرطرفداری در مورد بحران مصرف مواد مخدر در جامعه امریکا تهیه کرده بود و حالا خود به طور شخصی نتایج این فاجعه را در زندگی شخصیش لمس کرده است.

وی در شبکه خبری KELO کار می کند که از جمله زیرمجموعه های شبکه خبری سی بی اس در ایالت داکوتای شمالی تلقی می شود. دختر وی چهار ماه قبل درگذشته بود، اما او روز گذشته علت مرگ وی را افشا کرد.

ماده مخدر مورد استفاده این دختر فنتانیل بوده که در اصل برای بیهوشی به کار می رود و از اثر ضددردی چند برابر مرفین برخوردار است. امروزه، فنتانیل‌ها بطور گسترده‌ای برای بیهوشی و تسکین درد استفاده می‌شوند. اما مدتی است که سواستفاده از فنتانیل در برخی کشورها رواج یافته و این دارو تأثیراتی مشابه هروئین حتی مخرب‌تر از آن ایجاد می‌کند.

وی در توجیه علت افشای دلیل مرگ دختر خود به شبکه سی بی اس گفته است: امیدوارم که این کار بتواند زمینه را برای تغییر وضعیت فعلی ایجاد کند.

امیلی در زمان مرگ تنها 21 سال سن داشته و خانواده وی حتی از اعتیاد او مطلع نبوده اند و تنها در زمان مرگ از این مساله مطلع شده اند. مصرف فنتانیل توسط وی در زمان مرگ شش برابر از بیشتر از حداکثر میزان تحمل برای مردان بوده است و این امر باعث قطع ناگهانی تنفس وی شده است.

در سال 2017 بیش از 72 هزار نفر در آمریکا به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر و اوردوز مرده اند و این امر به عامل اصلی مرگ افراد زیر 50 سال در آمریکا مبدل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول