اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

آثار نقاشی «حسام جاویدنیا» در گالری سوره سنندج

نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند سنندجی «حسام جاوید نیا» از 20 تا 25 شهریور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

آثار نقاشی «حسام جاویدنیا» در گالری سوره سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نمایشگاه نقاشی آثار هنرمند سنندجی «حسام جاوید نیا» از 20 تا 25 شهریور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد. 

وریا هاشمی مسوول واحد تجسمس حوزه هنری اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد 20 اثر نقاشی در اندازه‌های مختلف حاصل تلاش این هنرمند توانمند سنندجی با موضوع سبک آوسترا به معرض نمایش علاقه‌مندان گذاشته می‌شود.

وی افزود: تکنیک آثار ارائه شده در این نمایشگاه ترکیب مواد و برروی بوم به مدت ه روز در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج به معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گذاشته شد. 

حسام جاویدنیا متولد 1363 سنندج کارشناس ارشد باستان شناسی و دارای دان 1 جودو از سال 1380 نقاشی را شروع و زیر نظر اساتید همچون استاد فردین صادق ایوبی در محل حوزه هنری در زمینه طراحی و نقاشی به فعالیت پرداخته‌اند و در سال 83 به عنوان هنرجوی برتر حوزه هنری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی تاکنون در زمینه طراحی دو نمایشگاه انفرادی در اردبیل 1386 و در مازندران 1391 برپا نموده است و این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی این هنرمند محسوب می‌گردد. 

این نمایشگاه امروز ساعت 16 افتتاح می شود و در ایام برگزاری همه روز از ساعت 10 تا 12 و بعدازظهر 16 الی 20 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول