اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد خطاب به آخوندی:

اوضاع اقتصادی ریشه در بی‌تدبیری مسئولان دارد/ ارتباط مشکلات اقتصادی و وزارت مسکن

دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد نوشت: اوضاع نابسامان اقتصادی کشور ریشه در بی تدبیری مسئولین امر دارد و یکی از بزرگترین معضلات اقتصادی مربوط به مسئله وزارت راه و شهرسازی و بالاخص حوزه مسکن است.

اوضاع اقتصادی  ریشه در بی‌تدبیری مسئولان دارد/ ارتباط مشکلات اقتصادی و وزارت مسکن

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کیوان عاصم دبیرکل مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به آخوندی وزیر مسکن، راه و شهرسازی نوشت: آنچه که اوضاع نابسامان اقتصادی، در کشور ایجاد کرده است ریشه در بی تدبیری مسئولین امر دارد و یکی از بزرگترین معضلات اقتصادی مربوط به مسئله وزارت راه و شهرسازی و بالاخص حوزه مسکن است.

متن این نامه به شرح زیر است:

« وزیر محترم راه و شهرسازی

آقای دکتر آخوندی

سلام علیکم؛

در راستای عمل به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابتدا باید عرض کنیم که جنبش دانشجویی آگاه و بیدار است و در راستای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولی نعمتان آن یعنی مستضعفین جامعه از هر گونه اقدام و عمل انقلابی و مجاهدانه دریغ نخواهد کرد. آنچه که اوضاع نابسامان اقتصادی، در کشور ایجاد کرده است ریشه در بی تدبیری مسئولین امر دارد و یکی از بزرگترین معضلات اقتصادی مربوط به مسئله وزارت راه و شهرسازی و بالاخص حوزه  مسکن است.

این روزها که عوامل آن وزارت محترم سرگرم افتتاحیه های مختلف هستند، حساسیت های مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، که رسالت شفافیت و عدالتخواهی را دنبال می‌کند به مراتب بیشتر شده و پیرو این مهم لازم می‌دانیم در مورد افتتاحیه هایتان در شهرهای جدید بالاخص شهر جدید پردیس که حاشیه های بسیاری را دارد توضیحاتی ارائه کنید؛ و مستندا بفرمایید 5020 واحدی که افتتاح گردیده به معنی آنست که همه  واحدهای آن تکمیل شده و قابل بهره برداری است؟! یا نمادین بوده و خدای ناکرده به ولی نعمتان انقلاب دروغ می‌گویید؟ لطفا مستند و مستدل، پاسخ سوال ما را بدهید.

در غیر اینصورت تا حصول نتیجه نهایی و اقناع مردم شریف جمهوری اسلامی ایران از این مسئله دست برنخواهیم داشت چرا که حق الناس قابل اقماض نبوده و مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل جوسازی های نامتعارف که باعث التهاب در اقشار ضعیف جامعه شود به جد ایستادگی خواهد نمود.» 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول