اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داریوش ارجمند:

تقویت روحیه انقلابی‌ در میان بازیگران الزامی است

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: بازیگران باید در این برهه از زمان روحیه انقلابی خود را تقویت کنند تا به درستی تاریخ کشور را به نسل جوان و مردم جامعه انتقال دهند.

تقویت روحیه انقلابی‌ در میان بازیگران الزامی است

به گزارش گروه اجتماعی فارس در کرج، داریوش ارجمند شامگاه چهارشنبه در آیین "محبت محرم" که به همت ستاد عتبات عالیات با حضور مسئولین استانی و خیرین در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، گفت: به دلیل گذراندن درس‌های تاریخ اسلام و آشنایی با متون، نقش‌های بسیار زیادی را ایفا کردم که تمام تلاشم در راستا حفظ نیروی انقلابی و افزایش آن تفکر بکار گرفته‌ام.

وی با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی در میان بازیگران، خاطرنشان کرد: بازیگران جوان امروز ما باید مطالعات خود را در حوزه انقلابی‌گری و پذیرفتن نقش‌های این چنین بالا ببرند تا در آینده الگوی شاگردان خود باشند.

این بازیگر مطرح سینما و تلوزیون تصریح کرد: زمان پذیرفتن نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) بسیار مردد بودم اما در خلوت خود مشورت‌های بسیار، آن را پذیرفتم و امروز به آن نقش افتخار می‌کنم.

ارجمند در پایان مراسم با تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی درست تاریخ سینما و تلوزیون، یادآور شد: همه موظف هستیم با فرهنگ‌سازی و ترویج علاقه‌مندی به سبک‌های تاریخی این اعتقاد و آگاهی را در میان مردم توسعه دهیم تا هیچ یک از افراد جامعه بدون اطلاع از تاریخ کشور به قضاوت و پیش‌بینی ننشینند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول