اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

حراج ۱۱ خودروی لوکس خاندان «بن علی»

کمیته مصادره اموال تونس، ۱۱ دستگاه خودروی لوکس خانواده «زین‌العابدین بن علی» دیکتاتور سابق این کشور را به حراج می‌گذارد.

حراج ۱۱ خودروی لوکس خاندان «بن علی»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شرکت «کروز تورز» از سوی دولت تونس و کمیته مصادره اموال این کشور مأمور بازاریابی و فروش ۱۱ خودروی لوکس خانواده بن علی شده است.

این شرکت اعلام کرد که آگهی فروش این خودروها را در سطح بین‌المللی منتشر و از کسانی که قصد خرید این خودروها را دارند خواسته است تا تاریخ ۲ اکتبر آینده تقاضای خود را ارائه کنند.

به نوشته روزنامه «القدس‌العربی»، شرکت مذکور همچنین تصمیم دارد در دوره زمانی بین ۱۷ و ۳۰ سپتامبر (۲۶ شهریور تا ۸ مهر) این خودروها را در معرض بازدید عموم و علاقمندان به خرید، قرار خواهد داد.

این شرکت از فروپاشی رژیم بن علی در سال ۲۰۱۱ تا کنون چندین مزایده علنی برای فروش ده‌ها خودرو و کشتی تفریحی مصادره شده از بن علی و دامادهای وی انجام داده است.

کمیته مصادره اموال تونس تا کنون ۵۷ دستگاه خودرو از خاندان بن‌علی مصادره کرده و ۱۱ خودروی مذکور برای فروش که در رسانه‌های محلی نیز منتشر شد، از نوع «مرسدس بنز، بی ام و، رولز رویس، پورشه و فراری» به اضافه خودروی «مایباخ» متعلق به شخص بن علی است.

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول