اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

معاون وزیر آموزش و پرورش:

میانگین سرانه فضاهای آموزشی 5.2 متر مربع است/ وجود 11 استان زیر استاندارد

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه نوسازی مدارس میانگین سرانه فضاهای آموزشی 5.2 متر مربع است؛ گفت: حدود 11 استان کشور زیر این میانگین هستند.

میانگین سرانه فضاهای آموزشی 5.2 متر مربع است/ وجود 11 استان زیر استاندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ مهرالله رخشانی‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در باب اهمیت خیرین و نقش آنها در سال گذشته میزان تعهدات خیران 870 میلیارد تومان در حوزه مدرسه‌سازی بود که در سال جاری نیز به یک هزار و 200 میلیارد تومان رسید.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رشد ایجاد شده در حوزه تعهدات خیرین در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است؛ تصریح کرد: در پایان سال گذشته ردیف اعتبار خیرین 100 درصد تامین اعتبار شد.

وی با اشاره به اینکه از 8 هزار کلاس درسی که در مهرماه تحویل می‌شود؛ گفت: یک هزار و 200 کلاس تخریبی جایگزین است و 6 هزار کلاس نیز کلاس‌هایی هستند که در مناطق مسکن مهر و یا حاشیه‌نشین ساخته شده است.

رخشانی‌مهر با اشاره به اینکه در حوزه نوسازی مدارس میانگین سرانه فضاهای آموزشی 5.2 متر مربع است؛ تصریح کرد: حدود 11 استان کشور زیر این میانگین هستند که شامل استان‌های البرز؛ سیستان و بلوچستان است و البته استان زنجان 5.8 متر مربع بوده و بالای این میانگین است.

به گزارش فارس؛  تخصیص اعتبارات در بخش خیرین و تخریب و بازسازی در سال 1395؛ حدود 10 درصد بوده است که در سال قبل به 100 درصد رسید.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول