اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

هزینه‌های تصمیمات نادرست دولت را بخش خصوصی پرداخت می‌کند/ آقای روحانی باید به ملت توضیح دهد

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: 80 درصد اقتصاد کشور دولتی است، اما هزینه‌های تصمیمات نادرست دولت را بخش خصوصی باید پرداخت کند.

هزینه‌های تصمیمات نادرست دولت را بخش خصوصی پرداخت می‌کند/ آقای روحانی باید به ملت توضیح دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد حسن‌زاده عصر امروز در چهل و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم در عرض سه ماه 30 بخشنامه مختلف صادر می‌‌شود که تماما به ضرر و زیان فعالیت بخش خصوصی است و ما از مجلس که در راس همه امرو قرار دارد انتظار داریم جلوی این امور را بگیرد.

وی افزود: 80 درصد اقتصاد کشور دولتی است اما هزینه‌های تصمیمات نادرست دولت را بخش خصوصی باید پرداخت کند.

حسن‌زاده متذکر شد: تاثیر تغییرات نرخ ارز بر اقتصاد حداکثر 5 درصد است؛ آقای روحانی باید به ملت توضیح دهد چرا این تاثیرات 5 درصدی در تمام زندگانی مردم اینقدر نمایان می‎شود؟!

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در عین حال خاطرنشان کرد: انتظار این است نمایندگان انعکاس و تبعات بخشنامه‌هایی که تصویب می‌شوند در نظر بگیرند.

یکسان‌سازی نرخ ارز موجب ایجاد آرامش در اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست اذعان داشت: لازم است از  صدور و ابلاغ بخشنامه‌های گوناگون در رابطه با ارز و تسهیلات جلوگیری شود.

میراحد حسینی تصریح کرد: چیزی که می‌تواند در کشور ما آرامش ایجاد کند، یکسان‌سازی نرخ ارز است که می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد اقتصادی را بگیرد؛ واحدهای تولیدی در وضعیت کاملا بلاتکلیف قرار دارند و اگر نرخ ارز یکسان نشود وضعیت بدتر خواهد شد.

گزارش فارس حاکی است، در این جلسه مواردی مثل بررسی موانع اجرایی بند و تبصره 16 قانون بودجه سال 97، بررسی اجرای مصوبات مرتبط با حوزه فرش دستباف استان، بررسی پیشنهادهای اصلاحی مربوط به بخشنامه بانک مرکزی در خصوص پیمان‌سپاری ارزی، بررسی پیش‎نویس آیین‌نامه پیشنهادی ستاد و کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید، معرفی و تصویب عضویت اعضای بخش خصوصی و تعاونی، بررسی پیشنهادهای کمیته عمران شورای گفت‌وگوی استان در خصوص مشکلات انبوه‌سازان مسکن و ساختمان در فرایند اخذ از شرکت‌های خدمت‌رسان مطرح شد.

انتهای پیام/60026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول