اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تلفات طوفان فلورانس در آمریکا به ۱۳ نفر افزایش یافت

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که تلفات طوفان «فلورانس» که ایالت‌های کارولینای شمالی و جنوبی را در نوردیده، به حداقل ۱۳ نفر افزایش یافته است.

تلفات طوفان فلورانس در آمریکا به ۱۳ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مقام‌های آمریکایی درباره احتمال سیل در مناطق طوفان زده کارولینای جنوبی و شمالی هشدار می‌دهند، خبرها از افزایش تلفات طوفان فلورانس در این دو ایالت حکایت دارد.

به نوشته شبکه «سی‌ان‌ان»، بر اثر طوفان فلورانس در کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی تاکنون دستکم ۱۳ نفر جان باخته‌اند.

مقام‌های آمریکایی هشدار داده‌اند که در این دو ایالت در روزهای آینده همچنان بارش شدید باران ادامه خواهد یافت و احتمال سیل در برخی مناطق وجود دارد.

وزیر حمل و نقل ایالت کارولینای شمالی به ساکنان این ایالت هشدار داده که به دلیل بالا آمدن آب در سطح خیابان‌ها و سیل، از بزرگراه‌ها فاصله بگیرند و فعلا از آنها استفاده نکنند.

«جیمز تروگدان» گفت: «تنها چیزی که من می‌خواهم از گیر افتادن هزاران نفر در جاده‌ها و مسیرهای بین راهی جلوگیری کنم».

شبکه «فاکس نیوز» هم در خبری درباره اوضاع کنونی در کارولینای شمالی، از بازداشت 5 نفر خبر داد. این افراد متهم به شکستن شیشه‌های مغازه‌ها و تلاش برای غارت اموال هستند.

اداره پلیس شهر «ویلمینگتن» ایالت کارولینای شمالی این خبر را تایید کرده اما نام و هویت افراد بازداشت شده را منتشر نکرده است.

پیشتر برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که برخی از بزرگراه‌ها به دلیل سیل ناشی از طوفان فلورانس مسدود شده است.

مقام‌های آمریکایی همچنین هشدار دادند که سیل در ایالت‌های کارولینای شمالی و جنوبی تازه شروع شده و خطر آن همچنان ساکنان مناطق طوفان زده را تا ۵ روز آینده تهدید می‌کند.

طوفان فلورانس روز جمعه به دنبال هشدارهای بسیار رسانه‌ای و اظهارات مقام‌های ایالتی و دولت فدرال، ابتدا سواحل کارولینا را درنوردید و مصائب آن همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول